Zobrazit minimální záznam

The Integration of Children with Communication-ability Problems
dc.contributor.advisorHousarová, Blanka
dc.creatorBezděková, Libuše
dc.date.accessioned2017-03-31T12:00:18Z
dc.date.available2017-03-31T12:00:18Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8805
dc.description.abstractSubject of this graduation thesis is the integration of children with communication incapacity issue. Theoretic part introduces existing findings from expert literature starting from generic concept to specialized determination. Each of chapters facilitate the progressive view of the problems of integration, specially of early and pre-school care of handicapped children, process, conditions and forms of integration in preschool age. The major part of thesis is dedicated to integration of children with communication incapacity at all. Practical part presents findings of research intent on the quantity and quality of provided care to the integrated children with special educative needs mainly focused on the integration of children with talk defects during the last five years. Information presented in this thesis could have conduced to expanded view to this issue and to specific positions and thinking about actual process and way of integration of children with communication incapacity. The thesis could be a starting point to another thesis focused on finding causation so many of an integrated children with communication incapacity. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTématem diplomové práce je problematika integrace dětí s narušenou komunikační schopností. Teoretická část představuje dosavadní poznatky z odborné literatury týkající se integrace. Charakteristika postupuje od obecného pojetí ke speciálnímu vymezení. Jednotlivé kapitoly umožňují postupný náhled na problematiku integrace, zejména na ranou a předškolní péči o postižené děti, proces, podmínky a formy integrace v předškolním věku. Největší prostor je věnován integraci dětí s narušenou komunikační schopností. V praktické části jsou prezentovány výsledky průzkumu zaměřeného na kvantitu a kvalitu poskytované péče integrovaným dětem se speciálními vzdělávacími potřebami orientované především na integraci dětí s vadami řeči v průběhu posledních pěti let. Informace představené v diplomové práci by měly přispět k širšímu pohledu na tuto problematiku a vést k určitým postojům a zamyšlením nad dosavadním průběhem a způsobem integrace dětí s narušenou komunikační schopností. Práce může být i východiskem k další studii zaměřené např. k hledání příčin vzniku tak velkého množství integrovaných dětí s narušenou komunikační schopností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleIntegrace dětí s narušenou komunikační schopnostícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-22
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21581
dc.title.translatedThe Integration of Children with Communication-ability Problemsen_US
dc.contributor.refereeŠtěpáníková, Alena
dc.identifier.aleph001012525
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je problematika integrace dětí s narušenou komunikační schopností. Teoretická část představuje dosavadní poznatky z odborné literatury týkající se integrace. Charakteristika postupuje od obecného pojetí ke speciálnímu vymezení. Jednotlivé kapitoly umožňují postupný náhled na problematiku integrace, zejména na ranou a předškolní péči o postižené děti, proces, podmínky a formy integrace v předškolním věku. Největší prostor je věnován integraci dětí s narušenou komunikační schopností. V praktické části jsou prezentovány výsledky průzkumu zaměřeného na kvantitu a kvalitu poskytované péče integrovaným dětem se speciálními vzdělávacími potřebami orientované především na integraci dětí s vadami řeči v průběhu posledních pěti let. Informace představené v diplomové práci by měly přispět k širšímu pohledu na tuto problematiku a vést k určitým postojům a zamyšlením nad dosavadním průběhem a způsobem integrace dětí s narušenou komunikační schopností. Práce může být i východiskem k další studii zaměřené např. k hledání příčin vzniku tak velkého množství integrovaných dětí s narušenou komunikační schopností. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enSubject of this graduation thesis is the integration of children with communication incapacity issue. Theoretic part introduces existing findings from expert literature starting from generic concept to specialized determination. Each of chapters facilitate the progressive view of the problems of integration, specially of early and pre-school care of handicapped children, process, conditions and forms of integration in preschool age. The major part of thesis is dedicated to integration of children with communication incapacity at all. Practical part presents findings of research intent on the quantity and quality of provided care to the integrated children with special educative needs mainly focused on the integration of children with talk defects during the last five years. Information presented in this thesis could have conduced to expanded view to this issue and to specific positions and thinking about actual process and way of integration of children with communication incapacity. The thesis could be a starting point to another thesis focused on finding causation so many of an integrated children with communication incapacity. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010125250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV