Zobrazit minimální záznam

Concretization of the Contents of Pre-School Education in Individual Learning Programmes
dc.contributor.advisorOpravilová, Eva
dc.creatorRazáková, Helena
dc.date.accessioned2017-03-31T12:01:46Z
dc.date.available2017-03-31T12:01:46Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8812
dc.description.abstractMy dissertation focuses on individual development programs during pre-school education. The theoretical part defines the concept connected to the proprietary research in the practical part. I pay special attention to pre-school education, children's needs, the process of a child's personality formation and educational diagnostics. 1 analyze the continuity between the individual approach in the past and in current practice and methods supporting the individualization of pre-school education. The practical part covers the creation, implementation and evaluation of individualized plans. Additional analysis assesses the use of the individual approach by nursery school teachers. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku individuálních rozvíjejících programů v předškolním vzdělávání. V teoretické části vymezuji pojmy navazující na vlastní výzkum části praktické. Věnuji se předškolnímu vzdělávání, potřebám a procesu vývoje osobnosti dítěte a pedagogické diagnostice. Zamýšlím se nad kontinuitou individuálního přístupu od historie po současnost a metodikou podporující individualizaci předškolního vzdělávání. Praktická část je zaměřena na tvorbu, realizaci a vyhodnocování individuálních plánů. Cílem dalšího šetření je zmapovat využívání individuálního přístupu učitelkami mateřských škol. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKonkretizace obsahu předškolního vzdělávání v individuálních rozvíjejících programechcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21605
dc.title.translatedConcretization of the Contents of Pre-School Education in Individual Learning Programmesen_US
dc.contributor.refereeKropáčková, Jana
dc.identifier.aleph001012363
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na problematiku individuálních rozvíjejících programů v předškolním vzdělávání. V teoretické části vymezuji pojmy navazující na vlastní výzkum části praktické. Věnuji se předškolnímu vzdělávání, potřebám a procesu vývoje osobnosti dítěte a pedagogické diagnostice. Zamýšlím se nad kontinuitou individuálního přístupu od historie po současnost a metodikou podporující individualizaci předškolního vzdělávání. Praktická část je zaměřena na tvorbu, realizaci a vyhodnocování individuálních plánů. Cílem dalšího šetření je zmapovat využívání individuálního přístupu učitelkami mateřských škol. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enMy dissertation focuses on individual development programs during pre-school education. The theoretical part defines the concept connected to the proprietary research in the practical part. I pay special attention to pre-school education, children's needs, the process of a child's personality formation and educational diagnostics. 1 analyze the continuity between the individual approach in the past and in current practice and methods supporting the individualization of pre-school education. The practical part covers the creation, implementation and evaluation of individualized plans. Additional analysis assesses the use of the individual approach by nursery school teachers. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010123630106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV