Zobrazit minimální záznam

The Reaction of the Teacher to the Aggressive Behaviour of a Pupil
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorSlámová, Jiřina
dc.date.accessioned2017-03-31T12:01:59Z
dc.date.available2017-03-31T12:01:59Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/8813
dc.description.abstractThe objective of my work is to provide detailed information about children's aggressive behaviour and at the same time get teachers to know these responses and all the things that might influence them. The thesis describes pupils' aggressive behaviour at school and deals with a typology of aggression and aggressors. It also involves influences that participate in origin and aggression manifestation. Part of the work analyses personality of a teacher and his responses to meeting an aggressive pupil. My research is focused on typical and untypical manifestation of children's aggressive behaviour as well as the teachers' responses when encountering the pupils' aggression. Two methods have been used in a practical part of my work: a method of active survey and a method of questionnare survey. My results show that teachers are aware of children's aggression, take it into account and they are able to solve problems. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractCílem práce je podat podrobné informace o problematice agresivního chování dětí a zároveň seznámit s reakcemi učitele a všemi vlivy, které se na těchto reakcích mohou podílet. Diplomová práce popisuje agresivní jednání žáků ve škole, typologii agrese a agresorů. Dál vlivy, které se podílejí na vzniku a projevech agrese. Část je věnovaná osobnosti učitele a jeho reakcím při setkání s agresivním žákem. Výzkum se zaměřil na popis typických a netypických projevů agresivního chování dětí. Dále na reakce učitelů při setkání s agresivitou žáků. V praktické části bylo použito metody akčního výzkumu a metody dotazníkového šetření. Z výsledků plyne, že učitelé si agresivitu dětí jsou schopni uvědomit, počítat s ní a umět vyřešit. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleReakce učitele na agresivní chování žákacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-01-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId21691
dc.title.translatedThe Reaction of the Teacher to the Aggressive Behaviour of a Pupilen_US
dc.contributor.refereeMarušák, Radek
dc.identifier.aleph000586595
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce je podat podrobné informace o problematice agresivního chování dětí a zároveň seznámit s reakcemi učitele a všemi vlivy, které se na těchto reakcích mohou podílet. Diplomová práce popisuje agresivní jednání žáků ve škole, typologii agrese a agresorů. Dál vlivy, které se podílejí na vzniku a projevech agrese. Část je věnovaná osobnosti učitele a jeho reakcím při setkání s agresivním žákem. Výzkum se zaměřil na popis typických a netypických projevů agresivního chování dětí. Dále na reakce učitelů při setkání s agresivitou žáků. V praktické části bylo použito metody akčního výzkumu a metody dotazníkového šetření. Z výsledků plyne, že učitelé si agresivitu dětí jsou schopni uvědomit, počítat s ní a umět vyřešit. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe objective of my work is to provide detailed information about children's aggressive behaviour and at the same time get teachers to know these responses and all the things that might influence them. The thesis describes pupils' aggressive behaviour at school and deals with a typology of aggression and aggressors. It also involves influences that participate in origin and aggression manifestation. Part of the work analyses personality of a teacher and his responses to meeting an aggressive pupil. My research is focused on typical and untypical manifestation of children's aggressive behaviour as well as the teachers' responses when encountering the pupils' aggression. Two methods have been used in a practical part of my work: a method of active survey and a method of questionnare survey. My results show that teachers are aware of children's aggression, take it into account and they are able to solve problems. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990005865950106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV