dc.creator | Novotná, Nora | |
dc.date.accessioned | 2017-03-31T12:37:52Z | |
dc.date.available | 2017-03-31T12:37:52Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/8962 | |
dc.description.abstract | Předkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším kontextu problematiky chronicky nemocných dětí. Práce rigorózní představuje rozpracování práce diplomové co se týče teoretické a praktické části. Zaměřuje se na možnost aplikace poznatků v pedagogicko-psychologických poradnách, v kontextu školní psychologie, ve školních třídách či na jiných místech. Nadále zdůrazňuje individuální přístup ke každému dítěti a usiluje tak o zabránění apriorní kategorizace dítěte do role postiženého či nemocného. Studovaná literatura byla taktéž rozšířena o další relevantní studie, získané zejména v průběhu stáže na Middlesex University London, UK. Začleněny jsou také autorčiny vlastní publikace a příspěvky. O konkrétních změnách ve struktuře práce vzhledem k jejímu rozšíření na práci rigorózní se zmiňuji níže (kapitola 1.1 Struktura práce). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Předkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším kontextu problematiky chronicky nemocných dětí. Práce rigorózní představuje rozpracování práce diplomové co se týče teoretické a praktické části. Zaměřuje se na možnost aplikace poznatků v pedagogicko-psychologických poradnách, v kontextu školní psychologie, ve školních třídách či na jiných místech. Nadále zdůrazňuje individuální přístup ke každému dítěti a usiluje tak o zabránění apriorní kategorizace dítěte do role postiženého či nemocného. Studovaná literatura byla taktéž rozšířena o další relevantní studie, získané zejména v průběhu stáže na Middlesex University London, UK. Začleněny jsou také autorčiny vlastní publikace a příspěvky. O konkrétních změnách ve struktuře práce vzhledem k jejímu rozšíření na práci rigorózní se zmiňuji níže (kapitola 1.1 Struktura práce). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Tělesné sebepojetí dětí s atopickým ekzémem | cs_CZ |
dc.type | rigorózní práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-02-07 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 148878 | |
dc.title.translated | Bodily self-conception in children with atopic eczema | en_US |
dc.contributor.referee | Kucharská, Anna | |
dc.identifier.aleph | 002077645 | |
thesis.degree.name | PhDr. | |
thesis.degree.level | rigorózní řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
uk.thesis.type | rigorózní práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Prospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Pass | en_US |
uk.abstract.cs | Předkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším kontextu problematiky chronicky nemocných dětí. Práce rigorózní představuje rozpracování práce diplomové co se týče teoretické a praktické části. Zaměřuje se na možnost aplikace poznatků v pedagogicko-psychologických poradnách, v kontextu školní psychologie, ve školních třídách či na jiných místech. Nadále zdůrazňuje individuální přístup ke každému dítěti a usiluje tak o zabránění apriorní kategorizace dítěte do role postiženého či nemocného. Studovaná literatura byla taktéž rozšířena o další relevantní studie, získané zejména v průběhu stáže na Middlesex University London, UK. Začleněny jsou také autorčiny vlastní publikace a příspěvky. O konkrétních změnách ve struktuře práce vzhledem k jejímu rozšíření na práci rigorózní se zmiňuji níže (kapitola 1.1 Struktura práce). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Předkládaná rigorózní práce usiluje o hlubší poznání světa dětí s atopickým ekzémem. Je rozšířením diplomové práce "Sebepojetí chronicky nemocných dětí", která pojednává o sebepojetí dětí s atopickým ekzémem v širším kontextu problematiky chronicky nemocných dětí. Práce rigorózní představuje rozpracování práce diplomové co se týče teoretické a praktické části. Zaměřuje se na možnost aplikace poznatků v pedagogicko-psychologických poradnách, v kontextu školní psychologie, ve školních třídách či na jiných místech. Nadále zdůrazňuje individuální přístup ke každému dítěti a usiluje tak o zabránění apriorní kategorizace dítěte do role postiženého či nemocného. Studovaná literatura byla taktéž rozšířena o další relevantní studie, získané zejména v průběhu stáže na Middlesex University London, UK. Začleněny jsou také autorčiny vlastní publikace a příspěvky. O konkrétních změnách ve struktuře práce vzhledem k jejímu rozšíření na práci rigorózní se zmiňuji níže (kapitola 1.1 Struktura práce). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020776450106986 | |