Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu
The position of Air Jordan brand on the market
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/90786Identifiers
Study Information System: 182718
Collections
- Kvalifikační práce [8840]
Author
Advisor
Referee
Štědroň, Bohumír
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 9. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
marketing, produkt, branding, cena, značkaKeywords (English)
marketing, product, branding, price, brandNázev: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza postavení produktů značky Air Jordan v povědomí veřejnosti a na jejím základě navrhnout taková opatření, která by vedla ke zlepšení postavení značky Air Jordan na českém trhu s basketbalovým vybavením. Metody: Ke sběru informací pro tuto bakalářskou práci byla použita metoda veřejného mínění neboli dotazníkové šetření. Ke sběru dat byl vybrán strukturovaný dotazník. Následně byla tato získaná data interpretována a analyzována. Výsledky: Při analýze povědomí o značce byly zjištěny některé nevýhody a nedostatky produktů značky Air Jordan oproti nejbližším konkurentům na trhu. Návrh byl sestaven tak, aby řešil tyto nedostatky, byl realizovatelný a vyhovoval menšímu českému trhu. Klíčová slova: marketing, produkt, branding, cena, značka
Title: The position of Air Jordan brand on the market Aim: The purpose of this thesis is to design measures that would improve the position of Air Jordan brand on the czech market with basketball equipment. These measures are based on analyses of public opinion. Methods: The research itself is based on the method of sociological field investigation. The data were collected by a structured questionnaires followed by analyses. Results: On the purpose of public opinion were detected shortages and disadvantages in comparison with the nearest competitors at the same market. The proposal was based on purpose of dealing with those shortages, with possibilities of realisation and suitable to smaller czech market.