dc.contributor.advisor | Mojžíš, Otakar | |
dc.creator | Kačur, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:04:12Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:04:12Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9091 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce bylo postihnout rozdíly v současné výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na lyžařském výcvikovém zájezdu. Výzkum explorativní metodou - dotazníkem byl zaměřen na ověření formulovaných hypotéz a na zjištění rozdílů ve výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na LVZ. Výsledky výzkumu umožnily ověřit formulované hypotézy. První hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů na lyžařském výcvikovém zájezdu má kvalifikaci instruktor školního lyžování.", se potvrdila. Druhá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že snowboarding je oproti sjezdovému lyžování na lyžařský výcvikový zájezd zařazen v daleko menší míře.", se potvrdila. Třetí hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že alespoň polovina učitelů vyučuje na LVZ carvingové oblouky.", se nepotvrdila. Čtvrtá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů používá při výuce sjezdového lyžování metodiku české školy lyžování.", se potvrdila. Pátá hypotéza, která byla formulovaná takto: "Předpokládám, že převážná většina učitelů pořádá na lyžařském výcvikovém zájezdu slalomový nebo jiný sjezdový závod." se potvrdila. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce bylo postihnout rozdíly v současné výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na lyžařském výcvikovém zájezdu. Výzkum explorativní metodou - dotazníkem byl zaměřen na ověření formulovaných hypotéz a na zjištění rozdílů ve výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na LVZ. Výsledky výzkumu umožnily ověřit formulované hypotézy. První hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů na lyžařském výcvikovém zájezdu má kvalifikaci instruktor školního lyžování.", se potvrdila. Druhá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že snowboarding je oproti sjezdovému lyžování na lyžařský výcvikový zájezd zařazen v daleko menší míře.", se potvrdila. Třetí hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že alespoň polovina učitelů vyučuje na LVZ carvingové oblouky.", se nepotvrdila. Čtvrtá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů používá při výuce sjezdového lyžování metodiku české školy lyžování.", se potvrdila. Pátá hypotéza, která byla formulovaná takto: "Předpokládám, že převážná většina učitelů pořádá na lyžařském výcvikovém zájezdu slalomový nebo jiný sjezdový závod." se potvrdila. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Výuka sjezdového lyžování na 2. stupni základních škol | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-22 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22413 | |
dc.title.translated | The Instruction of Downhill Skiing for the Upper Grades of Primary School | en_US |
dc.contributor.referee | Přibyl, Ivan | |
dc.identifier.aleph | 000800912 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této diplomové práce bylo postihnout rozdíly v současné výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na lyžařském výcvikovém zájezdu. Výzkum explorativní metodou - dotazníkem byl zaměřen na ověření formulovaných hypotéz a na zjištění rozdílů ve výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na LVZ. Výsledky výzkumu umožnily ověřit formulované hypotézy. První hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů na lyžařském výcvikovém zájezdu má kvalifikaci instruktor školního lyžování.", se potvrdila. Druhá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že snowboarding je oproti sjezdovému lyžování na lyžařský výcvikový zájezd zařazen v daleko menší míře.", se potvrdila. Třetí hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že alespoň polovina učitelů vyučuje na LVZ carvingové oblouky.", se nepotvrdila. Čtvrtá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů používá při výuce sjezdového lyžování metodiku české školy lyžování.", se potvrdila. Pátá hypotéza, která byla formulovaná takto: "Předpokládám, že převážná většina učitelů pořádá na lyžařském výcvikovém zájezdu slalomový nebo jiný sjezdový závod." se potvrdila. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Cílem této diplomové práce bylo postihnout rozdíly v současné výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na lyžařském výcvikovém zájezdu. Výzkum explorativní metodou - dotazníkem byl zaměřen na ověření formulovaných hypotéz a na zjištění rozdílů ve výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na LVZ. Výsledky výzkumu umožnily ověřit formulované hypotézy. První hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů na lyžařském výcvikovém zájezdu má kvalifikaci instruktor školního lyžování.", se potvrdila. Druhá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že snowboarding je oproti sjezdovému lyžování na lyžařský výcvikový zájezd zařazen v daleko menší míře.", se potvrdila. Třetí hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že alespoň polovina učitelů vyučuje na LVZ carvingové oblouky.", se nepotvrdila. Čtvrtá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů používá při výuce sjezdového lyžování metodiku české školy lyžování.", se potvrdila. Pátá hypotéza, která byla formulovaná takto: "Předpokládám, že převážná většina učitelů pořádá na lyžařském výcvikovém zájezdu slalomový nebo jiný sjezdový závod." se potvrdila. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008009120106986 | |