Zobrazit minimální záznam

The Instruction of Downhill Skiing for the Upper Grades of Primary School
dc.contributor.advisorMojžíš, Otakar
dc.creatorKačur, Pavel
dc.date.accessioned2017-04-03T09:04:12Z
dc.date.available2017-04-03T09:04:12Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9091
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo postihnout rozdíly v současné výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na lyžařském výcvikovém zájezdu. Výzkum explorativní metodou - dotazníkem byl zaměřen na ověření formulovaných hypotéz a na zjištění rozdílů ve výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na LVZ. Výsledky výzkumu umožnily ověřit formulované hypotézy. První hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů na lyžařském výcvikovém zájezdu má kvalifikaci instruktor školního lyžování.", se potvrdila. Druhá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že snowboarding je oproti sjezdovému lyžování na lyžařský výcvikový zájezd zařazen v daleko menší míře.", se potvrdila. Třetí hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že alespoň polovina učitelů vyučuje na LVZ carvingové oblouky.", se nepotvrdila. Čtvrtá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů používá při výuce sjezdového lyžování metodiku české školy lyžování.", se potvrdila. Pátá hypotéza, která byla formulovaná takto: "Předpokládám, že převážná většina učitelů pořádá na lyžařském výcvikovém zájezdu slalomový nebo jiný sjezdový závod." se potvrdila.cs_CZ
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo postihnout rozdíly v současné výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na lyžařském výcvikovém zájezdu. Výzkum explorativní metodou - dotazníkem byl zaměřen na ověření formulovaných hypotéz a na zjištění rozdílů ve výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na LVZ. Výsledky výzkumu umožnily ověřit formulované hypotézy. První hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů na lyžařském výcvikovém zájezdu má kvalifikaci instruktor školního lyžování.", se potvrdila. Druhá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že snowboarding je oproti sjezdovému lyžování na lyžařský výcvikový zájezd zařazen v daleko menší míře.", se potvrdila. Třetí hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že alespoň polovina učitelů vyučuje na LVZ carvingové oblouky.", se nepotvrdila. Čtvrtá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů používá při výuce sjezdového lyžování metodiku české školy lyžování.", se potvrdila. Pátá hypotéza, která byla formulovaná takto: "Předpokládám, že převážná většina učitelů pořádá na lyžařském výcvikovém zájezdu slalomový nebo jiný sjezdový závod." se potvrdila.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVýuka sjezdového lyžování na 2. stupni základních školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-22
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22413
dc.title.translatedThe Instruction of Downhill Skiing for the Upper Grades of Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereePřibyl, Ivan
dc.identifier.aleph000800912
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technologyen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technologyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce bylo postihnout rozdíly v současné výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na lyžařském výcvikovém zájezdu. Výzkum explorativní metodou - dotazníkem byl zaměřen na ověření formulovaných hypotéz a na zjištění rozdílů ve výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na LVZ. Výsledky výzkumu umožnily ověřit formulované hypotézy. První hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů na lyžařském výcvikovém zájezdu má kvalifikaci instruktor školního lyžování.", se potvrdila. Druhá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že snowboarding je oproti sjezdovému lyžování na lyžařský výcvikový zájezd zařazen v daleko menší míře.", se potvrdila. Třetí hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že alespoň polovina učitelů vyučuje na LVZ carvingové oblouky.", se nepotvrdila. Čtvrtá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů používá při výuce sjezdového lyžování metodiku české školy lyžování.", se potvrdila. Pátá hypotéza, která byla formulovaná takto: "Předpokládám, že převážná většina učitelů pořádá na lyžařském výcvikovém zájezdu slalomový nebo jiný sjezdový závod." se potvrdila.cs_CZ
uk.abstract.enCílem této diplomové práce bylo postihnout rozdíly v současné výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na lyžařském výcvikovém zájezdu. Výzkum explorativní metodou - dotazníkem byl zaměřen na ověření formulovaných hypotéz a na zjištění rozdílů ve výuce sjezdového lyžování žáků druhého stupně základních škol na LVZ. Výsledky výzkumu umožnily ověřit formulované hypotézy. První hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů na lyžařském výcvikovém zájezdu má kvalifikaci instruktor školního lyžování.", se potvrdila. Druhá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že snowboarding je oproti sjezdovému lyžování na lyžařský výcvikový zájezd zařazen v daleko menší míře.", se potvrdila. Třetí hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že alespoň polovina učitelů vyučuje na LVZ carvingové oblouky.", se nepotvrdila. Čtvrtá hypotéza, která byla formulována takto: "Předpokládám, že většina učitelů používá při výuce sjezdového lyžování metodiku české školy lyžování.", se potvrdila. Pátá hypotéza, která byla formulovaná takto: "Předpokládám, že převážná většina učitelů pořádá na lyžařském výcvikovém zájezdu slalomový nebo jiný sjezdový závod." se potvrdila.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990008009120106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV