Zobrazit minimální záznam

Speech Instruction and the Prevention of Break-downs in Communication Abilities in a Nursery School
dc.contributor.advisorKvětoňová, Lea
dc.creatorKramosilová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-03T09:04:35Z
dc.date.available2017-04-03T09:04:35Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9093
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bude ověření hmatových schopností u dětí se zrakovým postižením ve věkovém rozhraní 13-17 let s použitím testu STIP. Test STIP, který je převzatý z anglického originálu, je převeden do bodového Braillova písma a prověřuje čtení čísel. Hodnotit se bude přesnost - chybovost v řádcích, rychlost, soustředěnost. Na základě vyhodnocení testu dle příslušného manuálu dojde k porovnání výkonů s dětmi ve stejné věkové kategorii z Velké Británie. Po porovnání výkonů bude následovat celkové zhodnocení tohoto výzkumu.cs_CZ
dc.description.abstractThe Graduation paper is directed at the validation of touch capabilities of visually impaired children of the age 13-17 years, through application of STIP test. STIP, developed in United Kingdom, is transformed into doted Braill code and verifies the speed of reading the numbers. Accuracy vs. error rate in the lines, speed of reading and concentration (attention) will be assessed. On the basis of the test evaluation aligned with relevant manual, the performance of children is compared with the UK children in the same age category. Following the comparison, the overall evaluation of this research is performed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleHmatové vnímání u dětí s těžkým postižením zraku ve starším školním věku (13 - 17 let)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-25
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22539
dc.title.translatedSpeech Instruction and the Prevention of Break-downs in Communication Abilities in a Nursery Schoolen_US
dc.contributor.refereeŠumníková, Pavlína
dc.identifier.aleph001096616
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce bude ověření hmatových schopností u dětí se zrakovým postižením ve věkovém rozhraní 13-17 let s použitím testu STIP. Test STIP, který je převzatý z anglického originálu, je převeden do bodového Braillova písma a prověřuje čtení čísel. Hodnotit se bude přesnost - chybovost v řádcích, rychlost, soustředěnost. Na základě vyhodnocení testu dle příslušného manuálu dojde k porovnání výkonů s dětmi ve stejné věkové kategorii z Velké Británie. Po porovnání výkonů bude následovat celkové zhodnocení tohoto výzkumu.cs_CZ
uk.abstract.enThe Graduation paper is directed at the validation of touch capabilities of visually impaired children of the age 13-17 years, through application of STIP test. STIP, developed in United Kingdom, is transformed into doted Braill code and verifies the speed of reading the numbers. Accuracy vs. error rate in the lines, speed of reading and concentration (attention) will be assessed. On the basis of the test evaluation aligned with relevant manual, the performance of children is compared with the UK children in the same age category. Following the comparison, the overall evaluation of this research is performed.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010966160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV