dc.contributor.advisor | Machová, Svatava | |
dc.creator | Nejtková, Irena | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:08:10Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:08:10Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9109 | |
dc.description.abstract | Práce Manipulace ve školní komunikaci se věnuje zkoumání konkrétních manipulativních postupů, které používají učitelé při komunikaci se svými žáky v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Teoretická východiska tvoří charakteristika pojmů, souvisejících se zkoumanou problematikou. Na základě těchto obecných poznatků jsou popsány nejužívanější manipulativní postupy učitelů, které jsou doloženy příklady z konkrétního výzkumného vzorku. Manipulace je v této práci vnímána i pozitivně, jako druh pomoci učitele žákům ve výchovně vzdělávacím procesu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Práce Manipulace ve školní komunikaci se věnuje zkoumání konkrétních manipulativních postupů, které používají učitelé při komunikaci se svými žáky v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Teoretická východiska tvoří charakteristika pojmů, souvisejících se zkoumanou problematikou. Na základě těchto obecných poznatků jsou popsány nejužívanější manipulativní postupy učitelů, které jsou doloženy příklady z konkrétního výzkumného vzorku. Manipulace je v této práci vnímána i pozitivně, jako druh pomoci učitele žákům ve výchovně vzdělávacím procesu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Manipulace ve školní komunikaci | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-17 | |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22237 | |
dc.title.translated | The Issue of Manipulating in School Communication | en_US |
dc.contributor.referee | Chejnová, Pavla | |
dc.identifier.aleph | 000824897 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - německý jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - German | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - německý jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - German | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce Manipulace ve školní komunikaci se věnuje zkoumání konkrétních manipulativních postupů, které používají učitelé při komunikaci se svými žáky v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Teoretická východiska tvoří charakteristika pojmů, souvisejících se zkoumanou problematikou. Na základě těchto obecných poznatků jsou popsány nejužívanější manipulativní postupy učitelů, které jsou doloženy příklady z konkrétního výzkumného vzorku. Manipulace je v této práci vnímána i pozitivně, jako druh pomoci učitele žákům ve výchovně vzdělávacím procesu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Práce Manipulace ve školní komunikaci se věnuje zkoumání konkrétních manipulativních postupů, které používají učitelé při komunikaci se svými žáky v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Teoretická východiska tvoří charakteristika pojmů, souvisejících se zkoumanou problematikou. Na základě těchto obecných poznatků jsou popsány nejužívanější manipulativní postupy učitelů, které jsou doloženy příklady z konkrétního výzkumného vzorku. Manipulace je v této práci vnímána i pozitivně, jako druh pomoci učitele žákům ve výchovně vzdělávacím procesu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008248970106986 | |