Zobrazit minimální záznam

The Issue of Manipulating in School Communication
dc.contributor.advisorMachová, Svatava
dc.creatorNejtková, Irena
dc.date.accessioned2017-04-03T09:08:10Z
dc.date.available2017-04-03T09:08:10Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9109
dc.description.abstractPráce Manipulace ve školní komunikaci se věnuje zkoumání konkrétních manipulativních postupů, které používají učitelé při komunikaci se svými žáky v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Teoretická východiska tvoří charakteristika pojmů, souvisejících se zkoumanou problematikou. Na základě těchto obecných poznatků jsou popsány nejužívanější manipulativní postupy učitelů, které jsou doloženy příklady z konkrétního výzkumného vzorku. Manipulace je v této práci vnímána i pozitivně, jako druh pomoci učitele žákům ve výchovně vzdělávacím procesu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractPráce Manipulace ve školní komunikaci se věnuje zkoumání konkrétních manipulativních postupů, které používají učitelé při komunikaci se svými žáky v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Teoretická východiska tvoří charakteristika pojmů, souvisejících se zkoumanou problematikou. Na základě těchto obecných poznatků jsou popsány nejužívanější manipulativní postupy učitelů, které jsou doloženy příklady z konkrétního výzkumného vzorku. Manipulace je v této práci vnímána i pozitivně, jako druh pomoci učitele žákům ve výchovně vzdělávacím procesu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleManipulace ve školní komunikacics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-17
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22237
dc.title.translatedThe Issue of Manipulating in School Communicationen_US
dc.contributor.refereeChejnová, Pavla
dc.identifier.aleph000824897
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Germanen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Germanen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce Manipulace ve školní komunikaci se věnuje zkoumání konkrétních manipulativních postupů, které používají učitelé při komunikaci se svými žáky v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Teoretická východiska tvoří charakteristika pojmů, souvisejících se zkoumanou problematikou. Na základě těchto obecných poznatků jsou popsány nejužívanější manipulativní postupy učitelů, které jsou doloženy příklady z konkrétního výzkumného vzorku. Manipulace je v této práci vnímána i pozitivně, jako druh pomoci učitele žákům ve výchovně vzdělávacím procesu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enPráce Manipulace ve školní komunikaci se věnuje zkoumání konkrétních manipulativních postupů, které používají učitelé při komunikaci se svými žáky v rámci výchovně vzdělávacího procesu. Teoretická východiska tvoří charakteristika pojmů, souvisejících se zkoumanou problematikou. Na základě těchto obecných poznatků jsou popsány nejužívanější manipulativní postupy učitelů, které jsou doloženy příklady z konkrétního výzkumného vzorku. Manipulace je v této práci vnímána i pozitivně, jako druh pomoci učitele žákům ve výchovně vzdělávacím procesu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990008248970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV