Vývoj čtenářských dovedností a obtíže v analyticko-syntetické metodě čtení
The Development of Reading Abilities and Difficulties in the Analytical-Synthetic Method of Reading
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9110Identifikátory
SIS: 22253
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Michalová, Zdena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství na speciálních školách
Katedra / ústav / klinika
Katedra psychologie
Datum obhajoby
21. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Cílem práce je zmapovat vývoj čtenářských dovedností u žáků prvních, druhých a třetích ročníků ZŠ s výukou čtení analyticko-syntetickou metodou, porovnání výsledků tohoto výzkumu s výsledky analogického výzkumu kolegyně Koníčkové u žáků vedených metodou genetickou. Cílem také je odhalit obtíže, které se ve čtení vyskytují.
The goal of the submitted thesis is to analyze readers' skills development of the pupils at the first, second and third grades of primary schools taught by the help of analytic and synthetic method,to compare results of this research with the results of my colleague Ms Koníčková who realized the same research with the pupils led by genetic method. The important goal is also to reveal difficulties appearing in reading.