Zobrazit minimální záznam

The Development of Reading Abilities and Difficulties in the Analytical-Synthetic Method of Reading
dc.contributor.advisorKucharská, Anna
dc.creatorNováková, Simona
dc.date.accessioned2017-04-03T09:08:23Z
dc.date.available2017-04-03T09:08:23Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9110
dc.description.abstractCílem práce je zmapovat vývoj čtenářských dovedností u žáků prvních, druhých a třetích ročníků ZŠ s výukou čtení analyticko-syntetickou metodou, porovnání výsledků tohoto výzkumu s výsledky analogického výzkumu kolegyně Koníčkové u žáků vedených metodou genetickou. Cílem také je odhalit obtíže, které se ve čtení vyskytují.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of the submitted thesis is to analyze readers' skills development of the pupils at the first, second and third grades of primary schools taught by the help of analytic and synthetic method,to compare results of this research with the results of my colleague Ms Koníčková who realized the same research with the pupils led by genetic method. The important goal is also to reveal difficulties appearing in reading.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVývoj čtenářských dovedností a obtíže v analyticko-syntetické metodě čtenícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-21
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22253
dc.title.translatedThe Development of Reading Abilities and Difficulties in the Analytical-Synthetic Method of Readingen_US
dc.contributor.refereeMichalová, Zdena
dc.identifier.aleph001096649
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem práce je zmapovat vývoj čtenářských dovedností u žáků prvních, druhých a třetích ročníků ZŠ s výukou čtení analyticko-syntetickou metodou, porovnání výsledků tohoto výzkumu s výsledky analogického výzkumu kolegyně Koníčkové u žáků vedených metodou genetickou. Cílem také je odhalit obtíže, které se ve čtení vyskytují.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of the submitted thesis is to analyze readers' skills development of the pupils at the first, second and third grades of primary schools taught by the help of analytic and synthetic method,to compare results of this research with the results of my colleague Ms Koníčková who realized the same research with the pupils led by genetic method. The important goal is also to reveal difficulties appearing in reading.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990010966490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV