dc.contributor.advisor | Kucharská, Anna | |
dc.creator | Nováková, Simona | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:08:23Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:08:23Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9110 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je zmapovat vývoj čtenářských dovedností u žáků prvních, druhých a třetích ročníků ZŠ s výukou čtení analyticko-syntetickou metodou, porovnání výsledků tohoto výzkumu s výsledky analogického výzkumu kolegyně Koníčkové u žáků vedených metodou genetickou. Cílem také je odhalit obtíže, které se ve čtení vyskytují. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The goal of the submitted thesis is to analyze readers' skills development of the pupils at the first, second and third grades of primary schools taught by the help of analytic and synthetic method,to compare results of this research with the results of my colleague Ms Koníčková who realized the same research with the pupils led by genetic method. The important goal is also to reveal difficulties appearing in reading. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vývoj čtenářských dovedností a obtíže v analyticko-syntetické metodě čtení | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-21 | |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22253 | |
dc.title.translated | The Development of Reading Abilities and Difficulties in the Analytical-Synthetic Method of Reading | en_US |
dc.contributor.referee | Michalová, Zdena | |
dc.identifier.aleph | 001096649 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce je zmapovat vývoj čtenářských dovedností u žáků prvních, druhých a třetích ročníků ZŠ s výukou čtení analyticko-syntetickou metodou, porovnání výsledků tohoto výzkumu s výsledky analogického výzkumu kolegyně Koníčkové u žáků vedených metodou genetickou. Cílem také je odhalit obtíže, které se ve čtení vyskytují. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The goal of the submitted thesis is to analyze readers' skills development of the pupils at the first, second and third grades of primary schools taught by the help of analytic and synthetic method,to compare results of this research with the results of my colleague Ms Koníčková who realized the same research with the pupils led by genetic method. The important goal is also to reveal difficulties appearing in reading. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010966490106986 | |