Zobrazit minimální záznam

Využití literatury ve výuce anglického jazyka: Využití literatury ve výuce anglického jazyka třída na druhém stupni základní školy
dc.contributor.advisorChalupský, Petr
dc.creatorMoravcová, Dita
dc.date.accessioned2017-04-03T09:10:48Z
dc.date.available2017-04-03T09:10:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9117
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou Využití literatury v hodinách angličtiny, a to na českých základních a středních školách. Cílem této práce je poukázat na výhody použití literárních textů při hodinách cizího jazyka v teorii i v praxi. Na základě dvou průzkumů tato práce popisuje, zdaje literatura při výuce angličtiny na českých školách používána a jaký je vztah studentů samotných ke čtení anglických literárních textů. Závěrečná část představuje několik možných aktivit, které mohou posloužit učitelům cizího jazyka jako inspirace při zahrnutí literárních textů do svých hodin.cs_CZ
dc.description.abstractThe work deals with the issue of Using literature in the EFL classroom, particularly at the Czech primary and secondary schools. The aim of the thesis is to present theoretical background of literature teaching and to discuss the benefits that literature may bring into a foreign language classroom. On the basis of two surveys carried out at the second stage of primary schools and at secondary schools, it is described whether literature is implied in English lessons and what students' attitudes towards reading English texts are. The final part provides examples of activities that may be used as helpful source of inspiration for teachers who decide to include a literary text into their lesson.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleUsing Literature in the Efl Teaching: The use of literature in the EFL classroom at the second stage of primary school and secondary schoolen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-25
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22625
dc.title.translatedVyužití literatury ve výuce anglického jazyka: Využití literatury ve výuce anglického jazyka třída na druhém stupni základní školycs_CZ
dc.contributor.refereeVít, Radek
dc.identifier.aleph000799786
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá problematikou Využití literatury v hodinách angličtiny, a to na českých základních a středních školách. Cílem této práce je poukázat na výhody použití literárních textů při hodinách cizího jazyka v teorii i v praxi. Na základě dvou průzkumů tato práce popisuje, zdaje literatura při výuce angličtiny na českých školách používána a jaký je vztah studentů samotných ke čtení anglických literárních textů. Závěrečná část představuje několik možných aktivit, které mohou posloužit učitelům cizího jazyka jako inspirace při zahrnutí literárních textů do svých hodin.cs_CZ
uk.abstract.enThe work deals with the issue of Using literature in the EFL classroom, particularly at the Czech primary and secondary schools. The aim of the thesis is to present theoretical background of literature teaching and to discuss the benefits that literature may bring into a foreign language classroom. On the basis of two surveys carried out at the second stage of primary schools and at secondary schools, it is described whether literature is implied in English lessons and what students' attitudes towards reading English texts are. The final part provides examples of activities that may be used as helpful source of inspiration for teachers who decide to include a literary text into their lesson.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990007997860106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV