dc.contributor.advisor | Jirotková, Darina | |
dc.creator | Nečasová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:13:28Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:13:28Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9129 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je představit geometrickou hru s tělesy jako didaktický prvek do výuky prostorové geometrie. Aktivita je možnou alternativou, jak dle platných školských norem zprostředkovat žákům vstup do světa geometrie a na konkrétních tělesech formou manipulace, utvořit konkrétní představy o komplexních tělesech i dílčích jevech. Práce dále uvádí teoretické poznatky o metodách práce, představuje výstupy z experimentů realizovaných na žácích prvního stupně základní školy a analyzuje jevy vyskytnuvší se při aplikace této činnosti do výuky. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The goal of the diploma dissertation is to introduce a game with geometrical object as a probable part of lessons focused on teaching solid geometry. This activity is a possibility how, according to valid school standards, we can set up the view to geometrical world through manipulation with concrete objects build conception of perceiving solids and their parts. The thesis also summarises theory about methods of teaching, analyses experiments that were done with primary school children and describes phenomenon visible and obvious when adopting such activity to lessons. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Didaktická hra jako prostředek otevírání geometrického světa | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-17 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22467 | |
dc.title.translated | A Didactic Game as a Means of Opening Up the World of Geometry | en_US |
dc.contributor.referee | Hejný, Milan | |
dc.identifier.aleph | 000800212 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce je představit geometrickou hru s tělesy jako didaktický prvek do výuky prostorové geometrie. Aktivita je možnou alternativou, jak dle platných školských norem zprostředkovat žákům vstup do světa geometrie a na konkrétních tělesech formou manipulace, utvořit konkrétní představy o komplexních tělesech i dílčích jevech. Práce dále uvádí teoretické poznatky o metodách práce, představuje výstupy z experimentů realizovaných na žácích prvního stupně základní školy a analyzuje jevy vyskytnuvší se při aplikace této činnosti do výuky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The goal of the diploma dissertation is to introduce a game with geometrical object as a probable part of lessons focused on teaching solid geometry. This activity is a possibility how, according to valid school standards, we can set up the view to geometrical world through manipulation with concrete objects build conception of perceiving solids and their parts. The thesis also summarises theory about methods of teaching, analyses experiments that were done with primary school children and describes phenomenon visible and obvious when adopting such activity to lessons. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008002120106986 | |