Zobrazit minimální záznam

The Contemporary State of Music Education for Children of a Young School Age in the Countries of the EU
dc.contributor.advisorKodejška, Miloš
dc.creatorPanochová, Martina
dc.date.accessioned2017-04-03T09:14:18Z
dc.date.available2017-04-03T09:14:18Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9133
dc.description.abstractAutorka ve své diplomové práci představuje soudobé pedagogické trendy v hudebním vzdělávání dětí mladšího školního věku. Zabývá se charakteristikou dětského vnímání, psychologickými základy hudebnosti a uvádí základní hudební činnosti v současné době. Ta se vyznačuje změnami v obsahu i ve formě. Tuto charakteristiku dává do kontextu evropských snah o hledání společných průniků ve výchově a vzdělávání. Představuje činnost nejvýznamnějších domácích, evropských a světových organizací pro rozvoj hudební kultury a výchovy dětí a mládeže. Těžištěm práce je poslání Evropského hudebního kongresu EAS v Praze. V praktické části se diplomantka zabývá průzkumem hudebního vzdělávání v některých evropských zemích. V závěru práce je vyhodnocení těchto průzkumů. Práce má vztah problematice globalizace a identity v oblastech hudebního vzdělávání a kultury.cs_CZ
dc.description.abstractThe author represents in her diploma thesis contemporary pedagogical trends in music education of children at primary schools. She is engaged in characteristics of children's perception, psychological bases of musicalness and she mentions the basic musical activities at present, which is characterized by the changes in content and in form. She puts this characteristics to the context of the European efforts to find common intersections in pedagogy and education. She presents the work ot the most significant national, European and world organizations for the development of music culture and education of the children and youth. The centre of this thesis is a mission of the European Association EAS in Prague. In the practical part the author deals with a research of music education in some European countries. At the end of this work there is the evaluation of these researches. This thesis is connected with the problems of a globalization and identity in the areas of music education and culture.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSoučasný stav hudební pedagogiky pro děti mladšího školního věku v zemích EUcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-14
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22475
dc.title.translatedThe Contemporary State of Music Education for Children of a Young School Age in the Countries of the EUen_US
dc.contributor.refereeVáňová, Hana
dc.identifier.aleph000616158
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAutorka ve své diplomové práci představuje soudobé pedagogické trendy v hudebním vzdělávání dětí mladšího školního věku. Zabývá se charakteristikou dětského vnímání, psychologickými základy hudebnosti a uvádí základní hudební činnosti v současné době. Ta se vyznačuje změnami v obsahu i ve formě. Tuto charakteristiku dává do kontextu evropských snah o hledání společných průniků ve výchově a vzdělávání. Představuje činnost nejvýznamnějších domácích, evropských a světových organizací pro rozvoj hudební kultury a výchovy dětí a mládeže. Těžištěm práce je poslání Evropského hudebního kongresu EAS v Praze. V praktické části se diplomantka zabývá průzkumem hudebního vzdělávání v některých evropských zemích. V závěru práce je vyhodnocení těchto průzkumů. Práce má vztah problematice globalizace a identity v oblastech hudebního vzdělávání a kultury.cs_CZ
uk.abstract.enThe author represents in her diploma thesis contemporary pedagogical trends in music education of children at primary schools. She is engaged in characteristics of children's perception, psychological bases of musicalness and she mentions the basic musical activities at present, which is characterized by the changes in content and in form. She puts this characteristics to the context of the European efforts to find common intersections in pedagogy and education. She presents the work ot the most significant national, European and world organizations for the development of music culture and education of the children and youth. The centre of this thesis is a mission of the European Association EAS in Prague. In the practical part the author deals with a research of music education in some European countries. At the end of this work there is the evaluation of these researches. This thesis is connected with the problems of a globalization and identity in the areas of music education and culture.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990006161580106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV