Zobrazit minimální záznam

The Perception of Fractions in Pupils between the Ages of 9-13
dc.contributor.advisorHejný, Milan
dc.creatorLangerová, Linda
dc.date.accessioned2017-04-03T09:18:05Z
dc.date.available2017-04-03T09:18:05Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9146
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem "Představy zlomků u žáků ve věku 9- 13 let" se zabývá učivem tématického celku Zlomky převážně na 1.stupni ZŠ. Obsahuje experimenty se zaměřením na porozumění zlomkům, které jsou realizované na dvou školách, experimenty se studentkou se specifickými vzdělávacími potřebami a rozbor některých učebnic podle stanovených kritérií. Hlavním cílem práce je rozšíření vhledu autorky do oblasti zlomků z hlediska matematického a didaktickéhocs_CZ
dc.description.abstractThe graduadion theses named "A Conception of fractions by pupils in the age from 9 to 13" is concerned with a subject matter of fractions mainly at the first degree of primary school. The theses contains experiments that were conducted at two primary schools. All of these projects were focused on understating fractions, and on an approach to a school-girl with unique educational needs, and on an analysis of relevant school-books according to set evaluative criteria. The main goal of the theses is to familiarize fractions in view of matematics and didactics.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePředstavy zlomků u žáků ve věku 9-13 letcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-17
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22131
dc.title.translatedThe Perception of Fractions in Pupils between the Ages of 9-13en_US
dc.contributor.refereeKloboučková, Jaroslava
dc.identifier.aleph000800214
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem "Představy zlomků u žáků ve věku 9- 13 let" se zabývá učivem tématického celku Zlomky převážně na 1.stupni ZŠ. Obsahuje experimenty se zaměřením na porozumění zlomkům, které jsou realizované na dvou školách, experimenty se studentkou se specifickými vzdělávacími potřebami a rozbor některých učebnic podle stanovených kritérií. Hlavním cílem práce je rozšíření vhledu autorky do oblasti zlomků z hlediska matematického a didaktickéhocs_CZ
uk.abstract.enThe graduadion theses named "A Conception of fractions by pupils in the age from 9 to 13" is concerned with a subject matter of fractions mainly at the first degree of primary school. The theses contains experiments that were conducted at two primary schools. All of these projects were focused on understating fractions, and on an approach to a school-girl with unique educational needs, and on an analysis of relevant school-books according to set evaluative criteria. The main goal of the theses is to familiarize fractions in view of matematics and didactics.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008002140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV