Zobrazit minimální záznam

Autism and financial knowledge in primary education
dc.contributor.advisorKrpálek, Pavel
dc.creatorKokrhounová, Jana
dc.date.accessioned2017-10-16T09:01:03Z
dc.date.available2017-10-16T09:01:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/92183
dc.description.abstractThe aim of my dissertation Autism and a financial literacy is comparing the differences between the education of autistic pupils at special elementary schools or at elementary school in inclusion….. Next monitoring the summary of financial literacy of autistics. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains the information about autism, the list of autistic disorders, methods and possibilities of training of autistic pupils and describes possible causes of its formation. In the practical part I describe the differences between the education of autistic pupils at special elementary school and in inclusion at elementary school ….The research is concerned with the summary and the comparison of financial literacy knowledge of an autistic pupil at primary school with his healthy schoolmates.en_US
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce Autismus a finanční gramotnost je porovnání rozdílů ve vzdělávání dětí s autismem v základní škole speciální a v inkluzi na základní škole. Dále si zmapovat přehled o finanční gramotnosti u autistů. Diplomové práce je rozdělena na dvě části. První část teoretická, obsahuje informace o autismu, popisuje možné příčiny jeho vzniku, výčet autistických poruch, metody a možnosti vzdělávání dětí s autismem. V praktické části popisuji rozdíly vzdělávání dětí s autismem v základní škole speciální a v inkluzi na základní škole. Vlastní výzkum se zabývá přehledem a porovnáním znalostí finanční gramotnosti u autisty v inkluzi na základní škole a jeho zdravých spolužáků.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectAutismen_US
dc.subjectcauses of autismen_US
dc.subjecteducational methodsen_US
dc.subjectinclusionen_US
dc.subjectfinancial literacyen_US
dc.subjectAutismuscs_CZ
dc.subjectpříčiny autismucs_CZ
dc.subjectmetody vzdělávánícs_CZ
dc.subjectinkluzecs_CZ
dc.subjectfinanční gramotnostcs_CZ
dc.titleAutismus a finanční gramotnost v primárním vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-25
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId134760
dc.title.translatedAutism and financial knowledge in primary educationen_US
dc.contributor.refereeNová, Monika
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem mé diplomové práce Autismus a finanční gramotnost je porovnání rozdílů ve vzdělávání dětí s autismem v základní škole speciální a v inkluzi na základní škole. Dále si zmapovat přehled o finanční gramotnosti u autistů. Diplomové práce je rozdělena na dvě části. První část teoretická, obsahuje informace o autismu, popisuje možné příčiny jeho vzniku, výčet autistických poruch, metody a možnosti vzdělávání dětí s autismem. V praktické části popisuji rozdíly vzdělávání dětí s autismem v základní škole speciální a v inkluzi na základní škole. Vlastní výzkum se zabývá přehledem a porovnáním znalostí finanční gramotnosti u autisty v inkluzi na základní škole a jeho zdravých spolužáků.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of my dissertation Autism and a financial literacy is comparing the differences between the education of autistic pupils at special elementary schools or at elementary school in inclusion….. Next monitoring the summary of financial literacy of autistics. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains the information about autism, the list of autistic disorders, methods and possibilities of training of autistic pupils and describes possible causes of its formation. In the practical part I describe the differences between the education of autistic pupils at special elementary school and in inclusion at elementary school ….The research is concerned with the summary and the comparison of financial literacy knowledge of an autistic pupil at primary school with his healthy schoolmates.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV