dc.contributor.advisor | Zhouf, Jaroslav | |
dc.creator | Soukup, Matěj | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:44:17Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:44:17Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9259 | |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřená na tvorbu školního vzdělávacího programu základní školy nebo nižšího stupně víceletého gymnázia, který počítá s integrací jednotlivých mimořádně nadaných žáků, nebo početnějších skupin takovýchto žáků do běžných tříd. Práce se zabývá problematikou informovanosti ve vzdělávání mimořádně nadaných žáků. V druhé části se formou komentované analýzy současného stavu rozebírají dokumenty, na jejichž základě se připravil Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Z něj pak vychází samotná tvorba školních vzdělávacích programů. Jedná se o Bílou knihu, Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky, Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hlavního města Prahy. Dále se v této části popisuje, na základě osobních schůzek a rozhovorů, politika a práce státních institucí, pod jejichž působnost spadá vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Jedná se o následující instituce: Ministerstvo školství mládeže, tělovýchovy a sportu, Výzkumný ústav pedagogický v Praze a Institut pedagogicko-psychologického poradenství. Kromě těchto institucí se rozebírá i činnost občanských sdružení a jiných uskupení, které se věnují péči o nadané nebo hledají nové směry ve vzdělávání. Ve třetí části se analyzuje školní vzdělávací program z pohledu mimořádně nadaných dětí... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřená na tvorbu školního vzdělávacího programu základní školy nebo nižšího stupně víceletého gymnázia, který počítá s integrací jednotlivých mimořádně nadaných žáků, nebo početnějších skupin takovýchto žáků do běžných tříd. Práce se zabývá problematikou informovanosti ve vzdělávání mimořádně nadaných žáků. V druhé části se formou komentované analýzy současného stavu rozebírají dokumenty, na jejichž základě se připravil Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Z něj pak vychází samotná tvorba školních vzdělávacích programů. Jedná se o Bílou knihu, Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky, Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hlavního města Prahy. Dále se v této části popisuje, na základě osobních schůzek a rozhovorů, politika a práce státních institucí, pod jejichž působnost spadá vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Jedná se o následující instituce: Ministerstvo školství mládeže, tělovýchovy a sportu, Výzkumný ústav pedagogický v Praze a Institut pedagogicko-psychologického poradenství. Kromě těchto institucí se rozebírá i činnost občanských sdružení a jiných uskupení, které se věnují péči o nadané nebo hledají nové směry ve vzdělávání. Ve třetí části se analyzuje školní vzdělávací program z pohledu mimořádně nadaných dětí... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Školní vzdělávací program a mimořádně nadaní žáci | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-21 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22411 | |
dc.title.translated | A School Education Programme for Gifted Students | en_US |
dc.contributor.referee | Sýkora, Václav | |
dc.identifier.aleph | 000800217 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika - Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Mathematics - Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce je zaměřená na tvorbu školního vzdělávacího programu základní školy nebo nižšího stupně víceletého gymnázia, který počítá s integrací jednotlivých mimořádně nadaných žáků, nebo početnějších skupin takovýchto žáků do běžných tříd. Práce se zabývá problematikou informovanosti ve vzdělávání mimořádně nadaných žáků. V druhé části se formou komentované analýzy současného stavu rozebírají dokumenty, na jejichž základě se připravil Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Z něj pak vychází samotná tvorba školních vzdělávacích programů. Jedná se o Bílou knihu, Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky, Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hlavního města Prahy. Dále se v této části popisuje, na základě osobních schůzek a rozhovorů, politika a práce státních institucí, pod jejichž působnost spadá vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Jedná se o následující instituce: Ministerstvo školství mládeže, tělovýchovy a sportu, Výzkumný ústav pedagogický v Praze a Institut pedagogicko-psychologického poradenství. Kromě těchto institucí se rozebírá i činnost občanských sdružení a jiných uskupení, které se věnují péči o nadané nebo hledají nové směry ve vzdělávání. Ve třetí části se analyzuje školní vzdělávací program z pohledu mimořádně nadaných dětí... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Tato práce je zaměřená na tvorbu školního vzdělávacího programu základní školy nebo nižšího stupně víceletého gymnázia, který počítá s integrací jednotlivých mimořádně nadaných žáků, nebo početnějších skupin takovýchto žáků do běžných tříd. Práce se zabývá problematikou informovanosti ve vzdělávání mimořádně nadaných žáků. V druhé části se formou komentované analýzy současného stavu rozebírají dokumenty, na jejichž základě se připravil Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Z něj pak vychází samotná tvorba školních vzdělávacích programů. Jedná se o Bílou knihu, Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy České republiky, Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hlavního města Prahy. Dále se v této části popisuje, na základě osobních schůzek a rozhovorů, politika a práce státních institucí, pod jejichž působnost spadá vzdělávání mimořádně nadaných žáků. Jedná se o následující instituce: Ministerstvo školství mládeže, tělovýchovy a sportu, Výzkumný ústav pedagogický v Praze a Institut pedagogicko-psychologického poradenství. Kromě těchto institucí se rozebírá i činnost občanských sdružení a jiných uskupení, které se věnují péči o nadané nebo hledají nové směry ve vzdělávání. Ve třetí části se analyzuje školní vzdělávací program z pohledu mimořádně nadaných dětí... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008002170106986 | |