dc.contributor.advisor | Černochová, Miroslava | |
dc.creator | Tichý, David | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T09:50:10Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T09:50:10Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9284 | |
dc.description.abstract | Tématem diplomové práce je postavení e-learningu v ČR a jeho využití na středních školách. První část obsahuje mapování současné situace vzhledem k rozmachu informační společnosti a jejího vlivu, kterému byť i nevědomky podléháme všichni. První část vychází z historických pramenů, státní informační a komunikační politiky a reportech o situaci v českém školství. V dalších dvou částech se již zabývám tím, jak se vliv informačních a komunikačních technologií promítá do kurikulárních dokumentů českého školství a jaký vliv má na rozvoj klíčových kompetencí. Následuje mapování situace ohledně vybavenosti českých škol prostředky informačních a komunikačních technologií, zkušenostních a vědomostních kvalifikací pedagogů a v neposlední řadě softwarových nástrojů, které je možno při používání e-learningu využít. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření, na jehož základě bude možné porovnat zmapovanou situaci s reálnou školní praxí. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Tématem diplomové práce je postavení e-learningu v ČR a jeho využití na středních školách. První část obsahuje mapování současné situace vzhledem k rozmachu informační společnosti a jejího vlivu, kterému byť i nevědomky podléháme všichni. První část vychází z historických pramenů, státní informační a komunikační politiky a reportech o situaci v českém školství. V dalších dvou částech se již zabývám tím, jak se vliv informačních a komunikačních technologií promítá do kurikulárních dokumentů českého školství a jaký vliv má na rozvoj klíčových kompetencí. Následuje mapování situace ohledně vybavenosti českých škol prostředky informačních a komunikačních technologií, zkušenostních a vědomostních kvalifikací pedagogů a v neposlední řadě softwarových nástrojů, které je možno při používání e-learningu využít. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření, na jehož základě bude možné porovnat zmapovanou situaci s reálnou školní praxí. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | E-learning v ČR a jeho využití na středních školách | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-21 | |
dc.description.department | Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22419 | |
dc.title.translated | E-learning in the Czech Republic and its Use at Secondary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Fialová, Irena | |
dc.identifier.aleph | 001186940 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy rodinná výchova - technická a informační výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Domestic Science - Information Technology | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy rodinná výchova - technická a informační výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Domestic Science - Information Technology | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tématem diplomové práce je postavení e-learningu v ČR a jeho využití na středních školách. První část obsahuje mapování současné situace vzhledem k rozmachu informační společnosti a jejího vlivu, kterému byť i nevědomky podléháme všichni. První část vychází z historických pramenů, státní informační a komunikační politiky a reportech o situaci v českém školství. V dalších dvou částech se již zabývám tím, jak se vliv informačních a komunikačních technologií promítá do kurikulárních dokumentů českého školství a jaký vliv má na rozvoj klíčových kompetencí. Následuje mapování situace ohledně vybavenosti českých škol prostředky informačních a komunikačních technologií, zkušenostních a vědomostních kvalifikací pedagogů a v neposlední řadě softwarových nástrojů, které je možno při používání e-learningu využít. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření, na jehož základě bude možné porovnat zmapovanou situaci s reálnou školní praxí. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Tématem diplomové práce je postavení e-learningu v ČR a jeho využití na středních školách. První část obsahuje mapování současné situace vzhledem k rozmachu informační společnosti a jejího vlivu, kterému byť i nevědomky podléháme všichni. První část vychází z historických pramenů, státní informační a komunikační politiky a reportech o situaci v českém školství. V dalších dvou částech se již zabývám tím, jak se vliv informačních a komunikačních technologií promítá do kurikulárních dokumentů českého školství a jaký vliv má na rozvoj klíčových kompetencí. Následuje mapování situace ohledně vybavenosti českých škol prostředky informačních a komunikačních technologií, zkušenostních a vědomostních kvalifikací pedagogů a v neposlední řadě softwarových nástrojů, které je možno při používání e-learningu využít. Poslední část je věnována dotazníkovému šetření, na jehož základě bude možné porovnat zmapovanou situaci s reálnou školní praxí. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011869400106986 | |