dc.contributor.advisor | Kašpar, Ladislav | |
dc.creator | Horák, Miloslav | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:07:40Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T10:07:40Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9363 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce byla zaměřena na turistické akce na základních školách s akcentem na vodní turistiku. Zpracoval jsem počátky turistiky v českých zemích, právní normy, které s pořádáním turistických akcí na ZŠ souvisí. Diplomová práce podává informace o pořádání turistických akcí na ZŠ, o dodržování předpisů. Dále o dostatečnosti a mezerách právních předpisů. Nabízí model vodácky zaměřené turistické akce, s jehož obsahem by měl být seznámen každý, kdo vodní turistiku na základních školách realizuje. Součástí diplomové práce je metodický film o použití házecího pytlíku. Byly splněny stanovené cíle práce. Potvrdily se hypotézy (č. 2, 4, 6). Na mnoha základních školách se upouští z výuky běžeckého lyžování. Počet turistických akcí pořádaných školou je ovlivněn velikostí školy. Předpisy a vyhlášky pro pořádání turistických akcí jsou zastaralé a nepostihují plně všechny formy turistických akcí. Hypotéza č. 3 se potvrdila jen z části. Více turistických akcí je zařazováno na školách, jejichž ředitel má aprobaci TV. Hypotéza č. 1 se nepotvrdila a platí, že na většině základních škol jsou pořádány i jiné turistické akce, než škola v přírodě a pěší výlet. Hypotéza č. 5 se nepotvrdila a platí, že na všech školách nejsou předpisy pro pořádání turistických akcí dodržovány. Všechny výsledky získané průzkumem byly shrnuty... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diplomová práce byla zaměřena na turistické akce na základních školách s akcentem na vodní turistiku. Zpracoval jsem počátky turistiky v českých zemích, právní normy, které s pořádáním turistických akcí na ZŠ souvisí. Diplomová práce podává informace o pořádání turistických akcí na ZŠ, o dodržování předpisů. Dále o dostatečnosti a mezerách právních předpisů. Nabízí model vodácky zaměřené turistické akce, s jehož obsahem by měl být seznámen každý, kdo vodní turistiku na základních školách realizuje. Součástí diplomové práce je metodický film o použití házecího pytlíku. Byly splněny stanovené cíle práce. Potvrdily se hypotézy (č. 2, 4, 6). Na mnoha základních školách se upouští z výuky běžeckého lyžování. Počet turistických akcí pořádaných školou je ovlivněn velikostí školy. Předpisy a vyhlášky pro pořádání turistických akcí jsou zastaralé a nepostihují plně všechny formy turistických akcí. Hypotéza č. 3 se potvrdila jen z části. Více turistických akcí je zařazováno na školách, jejichž ředitel má aprobaci TV. Hypotéza č. 1 se nepotvrdila a platí, že na většině základních škol jsou pořádány i jiné turistické akce, než škola v přírodě a pěší výlet. Hypotéza č. 5 se nepotvrdila a platí, že na všech školách nejsou předpisy pro pořádání turistických akcí dodržovány. Všechny výsledky získané průzkumem byly shrnuty... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vodní turistika jako součást sportů a pobytu v přírodě na základních školách | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-23 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22201 | |
dc.title.translated | Water Hikes as a Part of the Sports and Movement Activities done in the Countryside by Primary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Hronzová, Marie | |
dc.identifier.aleph | 000800903 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 2. stupeň základní školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - technická a informační výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching Degree for Lower Secondary Schools - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Information Technology | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce byla zaměřena na turistické akce na základních školách s akcentem na vodní turistiku. Zpracoval jsem počátky turistiky v českých zemích, právní normy, které s pořádáním turistických akcí na ZŠ souvisí. Diplomová práce podává informace o pořádání turistických akcí na ZŠ, o dodržování předpisů. Dále o dostatečnosti a mezerách právních předpisů. Nabízí model vodácky zaměřené turistické akce, s jehož obsahem by měl být seznámen každý, kdo vodní turistiku na základních školách realizuje. Součástí diplomové práce je metodický film o použití házecího pytlíku. Byly splněny stanovené cíle práce. Potvrdily se hypotézy (č. 2, 4, 6). Na mnoha základních školách se upouští z výuky běžeckého lyžování. Počet turistických akcí pořádaných školou je ovlivněn velikostí školy. Předpisy a vyhlášky pro pořádání turistických akcí jsou zastaralé a nepostihují plně všechny formy turistických akcí. Hypotéza č. 3 se potvrdila jen z části. Více turistických akcí je zařazováno na školách, jejichž ředitel má aprobaci TV. Hypotéza č. 1 se nepotvrdila a platí, že na většině základních škol jsou pořádány i jiné turistické akce, než škola v přírodě a pěší výlet. Hypotéza č. 5 se nepotvrdila a platí, že na všech školách nejsou předpisy pro pořádání turistických akcí dodržovány. Všechny výsledky získané průzkumem byly shrnuty... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diplomová práce byla zaměřena na turistické akce na základních školách s akcentem na vodní turistiku. Zpracoval jsem počátky turistiky v českých zemích, právní normy, které s pořádáním turistických akcí na ZŠ souvisí. Diplomová práce podává informace o pořádání turistických akcí na ZŠ, o dodržování předpisů. Dále o dostatečnosti a mezerách právních předpisů. Nabízí model vodácky zaměřené turistické akce, s jehož obsahem by měl být seznámen každý, kdo vodní turistiku na základních školách realizuje. Součástí diplomové práce je metodický film o použití házecího pytlíku. Byly splněny stanovené cíle práce. Potvrdily se hypotézy (č. 2, 4, 6). Na mnoha základních školách se upouští z výuky běžeckého lyžování. Počet turistických akcí pořádaných školou je ovlivněn velikostí školy. Předpisy a vyhlášky pro pořádání turistických akcí jsou zastaralé a nepostihují plně všechny formy turistických akcí. Hypotéza č. 3 se potvrdila jen z části. Více turistických akcí je zařazováno na školách, jejichž ředitel má aprobaci TV. Hypotéza č. 1 se nepotvrdila a platí, že na většině základních škol jsou pořádány i jiné turistické akce, než škola v přírodě a pěší výlet. Hypotéza č. 5 se nepotvrdila a platí, že na všech školách nejsou předpisy pro pořádání turistických akcí dodržovány. Všechny výsledky získané průzkumem byly shrnuty... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008009030106986 | |