Rozmanitá výuka anglického jazyka na 1. st. ZŠ
Varied English Teaching
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9532Identifikátory
SIS: 59619
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Stará, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
17. 5. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Hlavním cílem diplomové práce je pokusit se ukázat, že výuka anglického jazyka především v jejich samotných počátcích může být značně rozmanitá. Diplomová práce Rozmanitá výuka anglického jazyka představuje teorii multičetných inteligencí zasazenou do výuky angličtiny na 1. stupni ZŠ. Tato práce plně respektuje principy Gardnerovy teorie a snaží se je uplatnit v praxi. Teoretická část se zaměřuje na koncepci a pojetí předmětu Anglický jazyk jak z hlediska státní a školské politiky, tak z rozmanitého přístupu při výuce. Představuje program Začít spolu se svými metodickými východisky, díky nímž poskytuje pro výuku ideální prostor. Hlavní pozornost je věnována teorii multičetných inteligencí v kontextu s výukou angličtiny. Vytvoření projektu respektující teorii Howarda Gardnera a jeho následná aplikace do výuky je ve výzkumné práci mapována v praxi na ZŠ Angel s programem Začít spolu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The main aim of the diploma thesis is to show, that a teaching process can be diverse especially in the early beginning. Diploma work: Varied English Teaching introduces the theory of Multiple Intelligences fit in the English lesson at elementary school. This work absolutely respects principals of the theory and tries to apply them in the teaching practice. The theoretical part is focused on the conception and interpretation of English language from the point of view of the state and school policy and multiple approach in the lesson. The program Začít spolu (Step by Step) is introduced with its methodology as an ideal place for the teaching. The attention is paid to the theory of Multiple Intelligences in the context of English teaching. The project made on the principals of the theory of Howard Gardner and its implication to the teaching process is surveyed in the school practice at primary school Angel using the program Začít spolu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)