Zobrazit minimální záznam

Varied English Teaching
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorGebauerová, Iveta
dc.date.accessioned2017-04-03T10:40:23Z
dc.date.available2017-04-03T10:40:23Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9532
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je pokusit se ukázat, že výuka anglického jazyka především v jejich samotných počátcích může být značně rozmanitá. Diplomová práce Rozmanitá výuka anglického jazyka představuje teorii multičetných inteligencí zasazenou do výuky angličtiny na 1. stupni ZŠ. Tato práce plně respektuje principy Gardnerovy teorie a snaží se je uplatnit v praxi. Teoretická část se zaměřuje na koncepci a pojetí předmětu Anglický jazyk jak z hlediska státní a školské politiky, tak z rozmanitého přístupu při výuce. Představuje program Začít spolu se svými metodickými východisky, díky nímž poskytuje pro výuku ideální prostor. Hlavní pozornost je věnována teorii multičetných inteligencí v kontextu s výukou angličtiny. Vytvoření projektu respektující teorii Howarda Gardnera a jeho následná aplikace do výuky je ve výzkumné práci mapována v praxi na ZŠ Angel s programem Začít spolu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe main aim of the diploma thesis is to show, that a teaching process can be diverse especially in the early beginning. Diploma work: Varied English Teaching introduces the theory of Multiple Intelligences fit in the English lesson at elementary school. This work absolutely respects principals of the theory and tries to apply them in the teaching practice. The theoretical part is focused on the conception and interpretation of English language from the point of view of the state and school policy and multiple approach in the lesson. The program Začít spolu (Step by Step) is introduced with its methodology as an ideal place for the teaching. The attention is paid to the theory of Multiple Intelligences in the context of English teaching. The project made on the principals of the theory of Howard Gardner and its implication to the teaching process is surveyed in the school practice at primary school Angel using the program Začít spolu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRozmanitá výuka anglického jazyka na 1. st. ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-17
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59619
dc.title.translatedVaried English Teachingen_US
dc.contributor.refereeStará, Jana
dc.identifier.aleph000977873
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHlavním cílem diplomové práce je pokusit se ukázat, že výuka anglického jazyka především v jejich samotných počátcích může být značně rozmanitá. Diplomová práce Rozmanitá výuka anglického jazyka představuje teorii multičetných inteligencí zasazenou do výuky angličtiny na 1. stupni ZŠ. Tato práce plně respektuje principy Gardnerovy teorie a snaží se je uplatnit v praxi. Teoretická část se zaměřuje na koncepci a pojetí předmětu Anglický jazyk jak z hlediska státní a školské politiky, tak z rozmanitého přístupu při výuce. Představuje program Začít spolu se svými metodickými východisky, díky nímž poskytuje pro výuku ideální prostor. Hlavní pozornost je věnována teorii multičetných inteligencí v kontextu s výukou angličtiny. Vytvoření projektu respektující teorii Howarda Gardnera a jeho následná aplikace do výuky je ve výzkumné práci mapována v praxi na ZŠ Angel s programem Začít spolu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe main aim of the diploma thesis is to show, that a teaching process can be diverse especially in the early beginning. Diploma work: Varied English Teaching introduces the theory of Multiple Intelligences fit in the English lesson at elementary school. This work absolutely respects principals of the theory and tries to apply them in the teaching practice. The theoretical part is focused on the conception and interpretation of English language from the point of view of the state and school policy and multiple approach in the lesson. The program Začít spolu (Step by Step) is introduced with its methodology as an ideal place for the teaching. The attention is paid to the theory of Multiple Intelligences in the context of English teaching. The project made on the principals of the theory of Howard Gardner and its implication to the teaching process is surveyed in the school practice at primary school Angel using the program Začít spolu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009778730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV