Zobrazit minimální záznam

Drama Project based on Hobbits
dc.contributor.advisorMarušák, Radek
dc.creatorSchwarzová, Šárka
dc.date.accessioned2017-04-03T10:52:57Z
dc.date.available2017-04-03T10:52:57Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9595
dc.description.abstractJe mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractJe mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDramatickovýchovný projekt - Hobitcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-17
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId51715
dc.title.translatedDrama Project based on Hobbitsen_US
dc.contributor.refereeSvobodová, Radmila
dc.identifier.aleph000799710
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csJe mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enJe mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990007997100106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV