dc.contributor.advisor | Marušák, Radek | |
dc.creator | Schwarzová, Šárka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:52:57Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T10:52:57Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9595 | |
dc.description.abstract | Je mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Je mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Dramatickovýchovný projekt - Hobit | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-17 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 51715 | |
dc.title.translated | Drama Project based on Hobbits | en_US |
dc.contributor.referee | Svobodová, Radmila | |
dc.identifier.aleph | 000799710 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Je mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Je mnoho dětí, které nečtou a ani číst nechtějí. Dramatická výchova a literatura mají k sobě blízko. Dramatická výchova může z literatury čerpat a k literatuře nás přivést. Já se ve své práci snažím tuto cestu naplnit. Přivést děti pomocí dramatické výchovy k literatuře. Vybrala jsem si jednu konkrétní knihu, protože si myslím, že je pro děti zajímavá a lze s ní velice hezky pracovat. Sám autor totiž tuto knihu napsal tak, že přímo vybízí k hlasitému předčítání nebo vypravování před širokým dětským (a ze svých zkušeností i ze zkušeností z okolí vím, že nejen dětským) publikem. Dramatická výchova je pro mnohé učitelky a učitele stále nové slovo se kterým si neví rady. Často netuší co znamená a pokud vědí, neumí si představit, jak zařadit dramatickou výchovu do vyučování. Ve své práci jsem provedla i výzkum, kterým jsem si tato svá tvrzení dokázala. Právě s myšlenkami na učitele z praxe, kteří se s dramatickou výchovou ještě nesetkala jsem tento projekt zpracovala. Abych měla jistotu, že projekt funguje a lze ho při vyučování využít, vyzkoušela jsem ho na své třídě. Volila jsem záměrně situace, které psychicky unesou i děti, které s dramatickými metodami a technikami nepřišly do styku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990007997100106986 | |