Zobrazit minimální záznam

Vstřebávání slovní zásoby a paměť: Kurz a pamětové vrstvy
dc.contributor.advisorPerclová, Radmila
dc.creatorCetlová, Šárka
dc.date.accessioned2017-04-03T10:54:56Z
dc.date.available2017-04-03T10:54:56Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9605
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá paměťovými funkcemi tak, jak se uplatňují při osvojování slovní zásoby ve výuce cizího jazyka. Z tohoto úhlu pohledu je paměť analyzována v teoretické části práce. Zvláštní pozornost je nicméně věnována praktickým důsledkům či doporučením, která lze z uvedených paměťových teorií a principů vyvodit pro vlastní výukové metody. Některá z těchto doporučení byla realizována v projektu popsaném v praktické části práce, jehož jádrem byl návrh krátkého kurzu paměťových strategií a jeho realizace ve skupině tří dospělých, mírně pokročilých studentů angličtiny. Cílem tohoto kurzu bylo nejen obohacení palety učebních strategií, ale i zvýšení efektivity učení a vyučování slovní zásoby cizího jazyka.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with memory and its functions in foreign language vocabulary acquisition. In the theoretical part memory is explored from this perspective, but special attention is paid to practical implications of the theories and principles mentioned there. Some of these implications or recommendations were put into practice in the project described in the practical part. In this project a short course in memory strategies was prepared and carried out for a group of three adult pre-intermediate English learners. Its aim was to present a number of memory and note-taking strategies to the learners in order to enrich their studying habits and increase the effectiveness of both vocabulary learning and teaching.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVocabulary Acquisition and Memory: A Course in Memory Strateen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-25
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22433
dc.title.translatedVstřebávání slovní zásoby a paměť: Kurz a pamětové vrstvycs_CZ
dc.contributor.refereeBojarová, Marie
dc.identifier.aleph000799841
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogyen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce se zabývá paměťovými funkcemi tak, jak se uplatňují při osvojování slovní zásoby ve výuce cizího jazyka. Z tohoto úhlu pohledu je paměť analyzována v teoretické části práce. Zvláštní pozornost je nicméně věnována praktickým důsledkům či doporučením, která lze z uvedených paměťových teorií a principů vyvodit pro vlastní výukové metody. Některá z těchto doporučení byla realizována v projektu popsaném v praktické části práce, jehož jádrem byl návrh krátkého kurzu paměťových strategií a jeho realizace ve skupině tří dospělých, mírně pokročilých studentů angličtiny. Cílem tohoto kurzu bylo nejen obohacení palety učebních strategií, ale i zvýšení efektivity učení a vyučování slovní zásoby cizího jazyka.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with memory and its functions in foreign language vocabulary acquisition. In the theoretical part memory is explored from this perspective, but special attention is paid to practical implications of the theories and principles mentioned there. Some of these implications or recommendations were put into practice in the project described in the practical part. In this project a short course in memory strategies was prepared and carried out for a group of three adult pre-intermediate English learners. Its aim was to present a number of memory and note-taking strategies to the learners in order to enrich their studying habits and increase the effectiveness of both vocabulary learning and teaching.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990007998410106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV