dc.contributor.advisor | Syřiště, Ivo | |
dc.creator | Smrčková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T11:13:41Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T11:13:41Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9693 | |
dc.description.abstract | Cílem mé diplomové práce je ukázat, jaké možnosti mohou přinášet učitelům masová média a jak mohou ovlivňovat jejich práci. Nejprve rozeberu nejvíce rozšířená média - tištěná média, rozhlas a magnetofon, televizi a video, počítač a již velmi populární Internet. U každého zvlášť se pokusím ukázat jejich vznik a rozšíření a poté jejich první využití ve škole a ve výuce. S masovým rozšířením médií se mění možnosti i způsob používání technických prostředků učiteli. S nástupem informační společnosti přichází i obava z nekontrolovatelného šíření nejrůznějších informací. Nutností se začíná stávat nejen gramotnost literární, ale i gramotnost mediální. Na mediální výchovu, gramotnost a její řešení v nynějších pedagogických dokumentech bych se ráda zaměřila v další kapitole. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Cílem mé diplomové práce je ukázat, jaké možnosti mohou prinášet ucitelum masová média a jak mohou ovlivnovat jejich práci. Nejprve rozeberu nejvíce rozšírená média - tištená média, rozhlas a magnetofon, televizi a video, pocítac a již velmi populární Internet. U každého zvlášt se pokusím ukázat jejich vznik a rozšírení a poté jejich první využití ve škole a ve výuce. S masovým rozšírením médií se mení možnosti i zpusob používání technických prostredku uciteli. S nástupem informacní spolecnosti prichází i obava z nekontrolovatelného šírení nejruznejších informací. Nutností se zacíná stávat nejen gramotnost literární, ale i gramotnost mediální. Na mediální výchovu, gramotnost a její rešení v nynejších pedagogických dokumentech bych se ráda zamerila v další kapitole. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Média v práci učitele | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-15 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22431 | |
dc.title.translated | Implementation of media in work of teacher | en_US |
dc.contributor.referee | Hanková, Zdeňka | |
dc.identifier.aleph | 000886856 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem mé diplomové práce je ukázat, jaké možnosti mohou přinášet učitelům masová média a jak mohou ovlivňovat jejich práci. Nejprve rozeberu nejvíce rozšířená média - tištěná média, rozhlas a magnetofon, televizi a video, počítač a již velmi populární Internet. U každého zvlášť se pokusím ukázat jejich vznik a rozšíření a poté jejich první využití ve škole a ve výuce. S masovým rozšířením médií se mění možnosti i způsob používání technických prostředků učiteli. S nástupem informační společnosti přichází i obava z nekontrolovatelného šíření nejrůznějších informací. Nutností se začíná stávat nejen gramotnost literární, ale i gramotnost mediální. Na mediální výchovu, gramotnost a její řešení v nynějších pedagogických dokumentech bych se ráda zaměřila v další kapitole. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Cílem mé diplomové práce je ukázat, jaké možnosti mohou prinášet ucitelum masová média a jak mohou ovlivnovat jejich práci. Nejprve rozeberu nejvíce rozšírená média - tištená média, rozhlas a magnetofon, televizi a video, pocítac a již velmi populární Internet. U každého zvlášt se pokusím ukázat jejich vznik a rozšírení a poté jejich první využití ve škole a ve výuce. S masovým rozšírením médií se mení možnosti i zpusob používání technických prostredku uciteli. S nástupem informacní spolecnosti prichází i obava z nekontrolovatelného šírení nejruznejších informací. Nutností se zacíná stávat nejen gramotnost literární, ale i gramotnost mediální. Na mediální výchovu, gramotnost a její rešení v nynejších pedagogických dokumentech bych se ráda zamerila v další kapitole. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008868560106986 | |