Zobrazit minimální záznam

Media in connection with musicality and listening activities in basic schools
dc.contributor.advisorVeverková, Jana
dc.creatorŽáková, Marie
dc.date.accessioned2017-04-03T11:15:38Z
dc.date.available2017-04-03T11:15:38Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9702
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá úrovní některých složek hudebnosti a vlivem médií na poslechové zájmy u žáků základní školy. IJvodní část práce je koncipována jako teoretický a faktografický úvod do problematiky; jejím obsahem je jednak teoretické zakotvení tématu (výklad teoretických pojmů jako je hudebnost, hudební nadání, vnímání hudby, aj.), a jednak základní přehled médií majících vliv na poslechové zájmy žáků základní školy, a to včetně stručného rozboru některých realizovaných výzkumů programového obsahu a jeho vlivu na posluchače u těchto médií. Z hlediska použité metody je tato část práce především teoretická a je založena na syntéze poznatků čerpaných z dostupných pramenů.cs_CZ
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá úrovní některých složek hudebnosti a vlivem médií na poslechové zájmy u žáků základní školy. IJvodní část práce je koncipována jako teoretický a faktografický úvod do problematiky; jejím obsahem je jednak teoretické zakotvení tématu (výklad teoretických pojmů jako je hudebnost, hudební nadání, vnímání hudby, aj.), a jednak základní přehled médií majících vliv na poslechové zájmy žáků základní školy, a to včetně stručného rozboru některých realizovaných výzkumů programového obsahu a jeho vlivu na posluchače u těchto médií. Z hlediska použité metody je tato část práce především teoretická a je založena na syntéze poznatků čerpaných z dostupných pramenů.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVliv médií na hudebnost a poslechové zájmy žáků základních školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-14
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId51728
dc.title.translatedMedia in connection with musicality and listening activities in basic schoolsen_US
dc.contributor.refereeHurníková, Kateřina
dc.identifier.aleph000616388
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá úrovní některých složek hudebnosti a vlivem médií na poslechové zájmy u žáků základní školy. IJvodní část práce je koncipována jako teoretický a faktografický úvod do problematiky; jejím obsahem je jednak teoretické zakotvení tématu (výklad teoretických pojmů jako je hudebnost, hudební nadání, vnímání hudby, aj.), a jednak základní přehled médií majících vliv na poslechové zájmy žáků základní školy, a to včetně stručného rozboru některých realizovaných výzkumů programového obsahu a jeho vlivu na posluchače u těchto médií. Z hlediska použité metody je tato část práce především teoretická a je založena na syntéze poznatků čerpaných z dostupných pramenů.cs_CZ
uk.abstract.enTato diplomová práce se zabývá úrovní některých složek hudebnosti a vlivem médií na poslechové zájmy u žáků základní školy. IJvodní část práce je koncipována jako teoretický a faktografický úvod do problematiky; jejím obsahem je jednak teoretické zakotvení tématu (výklad teoretických pojmů jako je hudebnost, hudební nadání, vnímání hudby, aj.), a jednak základní přehled médií majících vliv na poslechové zájmy žáků základní školy, a to včetně stručného rozboru některých realizovaných výzkumů programového obsahu a jeho vlivu na posluchače u těchto médií. Z hlediska použité metody je tato část práce především teoretická a je založena na syntéze poznatků čerpaných z dostupných pramenů.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990006163880106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV