dc.contributor.advisor | Hájek, Jeroným | |
dc.creator | Hodicová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T11:28:51Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T11:28:51Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9768 | |
dc.description.abstract | Teoretická část diplomové práce je řešena na základě uplatnění hned několika metod. Jedná se především o metody vyhledávání a porovnávání údajů, které se týkají vývoje in-line bruslení, přehledu druhů in-line bruslí a nejvhodnějších doplňků a údajů o správném fyzickém vývoji dítěte. Materiál byl získáván převážně studiem odborné literatury a tištěných pramenů a internetových zdrojů. V teoretické části byly též užity metody analýzy, syntézy, srovnávání, zobecňování a konkretizace, indukce a dedukce. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In-line skating is a sport that doesn't strain the child's organism but on the contrary it improves its health condition. There is no compact handbook at the moment that would enable its teaching. This thesis entitled « The introduction of in-line skating to schools » focuses on drawing up the above mentioned handbook, deals with studying the literature that describes the history of in-line skating and also the literature on the physical evolution of a child. Finally this thesis tries to find out the chances of such a handbook to be used in real education on primary schools. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Zavedení in-line bruslení do škol | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-15 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22125 | |
dc.title.translated | The Introduction of In-line Skating to Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Přibyl, Ivan | |
dc.identifier.aleph | 000800901 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Teoretická část diplomové práce je řešena na základě uplatnění hned několika metod. Jedná se především o metody vyhledávání a porovnávání údajů, které se týkají vývoje in-line bruslení, přehledu druhů in-line bruslí a nejvhodnějších doplňků a údajů o správném fyzickém vývoji dítěte. Materiál byl získáván převážně studiem odborné literatury a tištěných pramenů a internetových zdrojů. V teoretické části byly též užity metody analýzy, syntézy, srovnávání, zobecňování a konkretizace, indukce a dedukce. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In-line skating is a sport that doesn't strain the child's organism but on the contrary it improves its health condition. There is no compact handbook at the moment that would enable its teaching. This thesis entitled « The introduction of in-line skating to schools » focuses on drawing up the above mentioned handbook, deals with studying the literature that describes the history of in-line skating and also the literature on the physical evolution of a child. Finally this thesis tries to find out the chances of such a handbook to be used in real education on primary schools. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008009010106986 | |