Zobrazit minimální záznam

Extra-curricular Activities for Hearing-Impaired Children of an Older School Age
dc.contributor.advisorHádková, Kateřina
dc.creatorHoráková, Pavlína
dc.date.accessioned2017-04-03T11:29:59Z
dc.date.available2017-04-03T11:29:59Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9773
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na zjištění, jakým způsobem tráví sluchově postižené děti svůj volný čas, jaké možnosti jeho využití jim nabízí školská zařízení v ČR. Dále si klade za cíl získat přehled mimoškolních aktivit vybraných základních škol pro sluchově postižené a odhalit míru zájmu sluchově postižených dětí o využití této nabídky. Teoretická část seznamuje s problematikou sluchového postižení, je zde charakterizována osobnost a podmínky vývoje sluchově postiženého dítěte, formy možnosti komunikace a stručný přehled organizace péče o sluchově postižené u nás. Závěr teoretické části popisuje obecné poznatky o obsahu, formách a institucích výchovy mimo vyučování. Praktická část zahrnuje samotné šetření a základní informace o školách pro sluchově postižené v ČR, na nichž šetření probíhá. K ověření stanovených předpokladů je použito dotazníkové metody. V závěru diplomové práce jsou všechna zjištěná fakta shrnuta.cs_CZ
dc.description.abstractThe dissertation brings a survey of how aurally handicapped children spend their leisure time, which possibilities of spending it educational institutions in the Czech Republic offer to them. Further the dissertation is aimed at acquirement of an extracurricular activities outline in selected elementary schools for the aurally handicapped and at disclosure of aurally handicapped children's interest to seize the offer. The theoretical part gives information about aural handicap, further there are characterized conditions of an aurally handicapped child's development and a personality, there are described ways of communication and a brief outline of care of the aurally handicapped in our country. The theoretical part end describes general information of content, forms and educational institutions besides lessons. The practical part includes factual inquiry and basic information about examined schools for the aurally handicapped in the Czech Republic. For checking the given preconditions a method of questionnaires will be used. In the dissertation end all the acquired facts will be summarized.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMimoškolní aktivity sluchově postižených dětí staršího školního věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-25
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22535
dc.title.translatedExtra-curricular Activities for Hearing-Impaired Children of an Older School Ageen_US
dc.contributor.refereeKotvová, Miroslava
dc.identifier.aleph001096226
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na zjištění, jakým způsobem tráví sluchově postižené děti svůj volný čas, jaké možnosti jeho využití jim nabízí školská zařízení v ČR. Dále si klade za cíl získat přehled mimoškolních aktivit vybraných základních škol pro sluchově postižené a odhalit míru zájmu sluchově postižených dětí o využití této nabídky. Teoretická část seznamuje s problematikou sluchového postižení, je zde charakterizována osobnost a podmínky vývoje sluchově postiženého dítěte, formy možnosti komunikace a stručný přehled organizace péče o sluchově postižené u nás. Závěr teoretické části popisuje obecné poznatky o obsahu, formách a institucích výchovy mimo vyučování. Praktická část zahrnuje samotné šetření a základní informace o školách pro sluchově postižené v ČR, na nichž šetření probíhá. K ověření stanovených předpokladů je použito dotazníkové metody. V závěru diplomové práce jsou všechna zjištěná fakta shrnuta.cs_CZ
uk.abstract.enThe dissertation brings a survey of how aurally handicapped children spend their leisure time, which possibilities of spending it educational institutions in the Czech Republic offer to them. Further the dissertation is aimed at acquirement of an extracurricular activities outline in selected elementary schools for the aurally handicapped and at disclosure of aurally handicapped children's interest to seize the offer. The theoretical part gives information about aural handicap, further there are characterized conditions of an aurally handicapped child's development and a personality, there are described ways of communication and a brief outline of care of the aurally handicapped in our country. The theoretical part end describes general information of content, forms and educational institutions besides lessons. The practical part includes factual inquiry and basic information about examined schools for the aurally handicapped in the Czech Republic. For checking the given preconditions a method of questionnaires will be used. In the dissertation end all the acquired facts will be summarized.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010962260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV