Zobrazit minimální záznam

The Problem of a Child?s Adapting to a Nursery School
dc.contributor.advisorKoťátková, Soňa
dc.creatorMaroušková, Hana
dc.date.accessioned2017-04-03T11:36:05Z
dc.date.available2017-04-03T11:36:05Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9803
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována problematice adaptace dítěte na mateřskou školu s ohledem na základní psychické potřeby dítěte. Zabývá se zjištěním, jak si zpětně vybavují mateřskou školu žáci, adolescenti a dospělí lidé. Analyzuje strukturu a vývoj adaptačního programu konkrétní mateřské školy a mapuje průběh adaptace u dětí v Sokolovských mateřských školách. Popisuje zda, a jakým způsobem, je realizován adaptační program těchto škol. Vyhodnocuje zápisy zpozorování dětí v průběhu adaptace, pojmenovává její pozitivní i negativní aspekty v závislosti na účasti dětí v adaptačním programu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma work is devoted to children's adaptation problems to a nursery school with regard to basic psychological needs of a child. It deals with founding out of pupils, teenagers and growns-up feedback as for their nursery school attendance. It analyses the structure and adaptation programme development of a certain nursery school and it maps process of adaptation of children in nursery schools in the town of Sokolov. It describes if and how adaptation programme is realized in these schools. It evaluates records of observation of children in adaptation process, it names its positive and negative aspects in dependence on children's participating in adaptation programme. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleProblematika adaptace dítěte na mateřskou školucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22101
dc.title.translatedThe Problem of a Child?s Adapting to a Nursery Schoolen_US
dc.contributor.refereeOpravilová, Eva
dc.identifier.aleph000970648
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je věnována problematice adaptace dítěte na mateřskou školu s ohledem na základní psychické potřeby dítěte. Zabývá se zjištěním, jak si zpětně vybavují mateřskou školu žáci, adolescenti a dospělí lidé. Analyzuje strukturu a vývoj adaptačního programu konkrétní mateřské školy a mapuje průběh adaptace u dětí v Sokolovských mateřských školách. Popisuje zda, a jakým způsobem, je realizován adaptační program těchto škol. Vyhodnocuje zápisy zpozorování dětí v průběhu adaptace, pojmenovává její pozitivní i negativní aspekty v závislosti na účasti dětí v adaptačním programu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma work is devoted to children's adaptation problems to a nursery school with regard to basic psychological needs of a child. It deals with founding out of pupils, teenagers and growns-up feedback as for their nursery school attendance. It analyses the structure and adaptation programme development of a certain nursery school and it maps process of adaptation of children in nursery schools in the town of Sokolov. It describes if and how adaptation programme is realized in these schools. It evaluates records of observation of children in adaptation process, it names its positive and negative aspects in dependence on children's participating in adaptation programme. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009706480106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV