dc.contributor.advisor | Koťátková, Soňa | |
dc.creator | Maroušková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T11:36:05Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T11:36:05Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9803 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je věnována problematice adaptace dítěte na mateřskou školu s ohledem na základní psychické potřeby dítěte. Zabývá se zjištěním, jak si zpětně vybavují mateřskou školu žáci, adolescenti a dospělí lidé. Analyzuje strukturu a vývoj adaptačního programu konkrétní mateřské školy a mapuje průběh adaptace u dětí v Sokolovských mateřských školách. Popisuje zda, a jakým způsobem, je realizován adaptační program těchto škol. Vyhodnocuje zápisy zpozorování dětí v průběhu adaptace, pojmenovává její pozitivní i negativní aspekty v závislosti na účasti dětí v adaptačním programu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | This diploma work is devoted to children's adaptation problems to a nursery school with regard to basic psychological needs of a child. It deals with founding out of pupils, teenagers and growns-up feedback as for their nursery school attendance. It analyses the structure and adaptation programme development of a certain nursery school and it maps process of adaptation of children in nursery schools in the town of Sokolov. It describes if and how adaptation programme is realized in these schools. It evaluates records of observation of children in adaptation process, it names its positive and negative aspects in dependence on children's participating in adaptation programme. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Problematika adaptace dítěte na mateřskou školu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-18 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22101 | |
dc.title.translated | The Problem of a Child?s Adapting to a Nursery School | en_US |
dc.contributor.referee | Opravilová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 000970648 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je věnována problematice adaptace dítěte na mateřskou školu s ohledem na základní psychické potřeby dítěte. Zabývá se zjištěním, jak si zpětně vybavují mateřskou školu žáci, adolescenti a dospělí lidé. Analyzuje strukturu a vývoj adaptačního programu konkrétní mateřské školy a mapuje průběh adaptace u dětí v Sokolovských mateřských školách. Popisuje zda, a jakým způsobem, je realizován adaptační program těchto škol. Vyhodnocuje zápisy zpozorování dětí v průběhu adaptace, pojmenovává její pozitivní i negativní aspekty v závislosti na účasti dětí v adaptačním programu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma work is devoted to children's adaptation problems to a nursery school with regard to basic psychological needs of a child. It deals with founding out of pupils, teenagers and growns-up feedback as for their nursery school attendance. It analyses the structure and adaptation programme development of a certain nursery school and it maps process of adaptation of children in nursery schools in the town of Sokolov. It describes if and how adaptation programme is realized in these schools. It evaluates records of observation of children in adaptation process, it names its positive and negative aspects in dependence on children's participating in adaptation programme. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009706480106986 | |