dc.contributor.advisor | Koťátková, Soňa | |
dc.creator | Tejklová - Kunhartová, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T11:36:18Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T11:36:18Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9804 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce byla identifikace typických znaků v hrové činnosti staršího batolete, identifikace kritérií výběru hraček i faktorů ovlivňujících hru a ověření intervence dospělé osoby do dětské hry - její akceptace a inspirace. K naplnění záměrů bylo zvoleno pozorování staršího batolete - prvorozené dcery autorky diplomové práce - po dobu jednoho roku ve známém sociálním prostředí. Byla přesně definovaná aktivita pozorování; záznamy pozorovaných jevů byly zaznamenávány v týdenních intervalech, které byly vyhodnoceny a sumarizovány do měsíčních výkazů, které jsou součástí diplomové práce a byly podkladem pro popis vývojové dynamiky konstruktivní, námětové, společenské, motorické a fantastické hry. Z popisu jednoznačně vyplynuly rozdíly typické pro pozorované dítě a na základě jejich analýzy a evaluace se podařila identifikace kritérií výběru hraček pro pozorované dítě, potřeba kontaktu s matkou pro určitou formu hry, vliv faktorů hry i prostředí na zaujetí dítěte, inspirace hry pro rozvoj komunikace a také činnost matky pro napodobivé chování dítěte. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce byla identifikace typických znaků v hrové činnosti staršího batolete, identifikace kritérií výběru hraček i faktorů ovlivňujících hru a ověření intervence dospělé osoby do dětské hry - její akceptace a inspirace. K naplnění záměrů bylo zvoleno pozorování staršího batolete - prvorozené dcery autorky diplomové práce - po dobu jednoho roku ve známém sociálním prostředí. Byla přesně definovaná aktivita pozorování; záznamy pozorovaných jevů byly zaznamenávány v týdenních intervalech, které byly vyhodnoceny a sumarizovány do měsíčních výkazů, které jsou součástí diplomové práce a byly podkladem pro popis vývojové dynamiky konstruktivní, námětové, společenské, motorické a fantastické hry. Z popisu jednoznačně vyplynuly rozdíly typické pro pozorované dítě a na základě jejich analýzy a evaluace se podařila identifikace kritérií výběru hraček pro pozorované dítě, potřeba kontaktu s matkou pro určitou formu hry, vliv faktorů hry i prostředí na zaujetí dítěte, inspirace hry pro rozvoj komunikace a také činnost matky pro napodobivé chování dítěte. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Specifické znaky hry dítěte do tří let | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-18 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22113 | |
dc.title.translated | The Specific Characteristics of a Child to Three Years of Age | en_US |
dc.contributor.referee | Havlová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 000971158 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce byla identifikace typických znaků v hrové činnosti staršího batolete, identifikace kritérií výběru hraček i faktorů ovlivňujících hru a ověření intervence dospělé osoby do dětské hry - její akceptace a inspirace. K naplnění záměrů bylo zvoleno pozorování staršího batolete - prvorozené dcery autorky diplomové práce - po dobu jednoho roku ve známém sociálním prostředí. Byla přesně definovaná aktivita pozorování; záznamy pozorovaných jevů byly zaznamenávány v týdenních intervalech, které byly vyhodnoceny a sumarizovány do měsíčních výkazů, které jsou součástí diplomové práce a byly podkladem pro popis vývojové dynamiky konstruktivní, námětové, společenské, motorické a fantastické hry. Z popisu jednoznačně vyplynuly rozdíly typické pro pozorované dítě a na základě jejich analýzy a evaluace se podařila identifikace kritérií výběru hraček pro pozorované dítě, potřeba kontaktu s matkou pro určitou formu hry, vliv faktorů hry i prostředí na zaujetí dítěte, inspirace hry pro rozvoj komunikace a také činnost matky pro napodobivé chování dítěte. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Cílem diplomové práce byla identifikace typických znaků v hrové činnosti staršího batolete, identifikace kritérií výběru hraček i faktorů ovlivňujících hru a ověření intervence dospělé osoby do dětské hry - její akceptace a inspirace. K naplnění záměrů bylo zvoleno pozorování staršího batolete - prvorozené dcery autorky diplomové práce - po dobu jednoho roku ve známém sociálním prostředí. Byla přesně definovaná aktivita pozorování; záznamy pozorovaných jevů byly zaznamenávány v týdenních intervalech, které byly vyhodnoceny a sumarizovány do měsíčních výkazů, které jsou součástí diplomové práce a byly podkladem pro popis vývojové dynamiky konstruktivní, námětové, společenské, motorické a fantastické hry. Z popisu jednoznačně vyplynuly rozdíly typické pro pozorované dítě a na základě jejich analýzy a evaluace se podařila identifikace kritérií výběru hraček pro pozorované dítě, potřeba kontaktu s matkou pro určitou formu hry, vliv faktorů hry i prostředí na zaujetí dítěte, inspirace hry pro rozvoj komunikace a také činnost matky pro napodobivé chování dítěte. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009711580106986 | |