Využití činností s přírodními a technickými materiály pro rozvoj tvořivosti dětí
The Use of Activities with Natural and Technological Materials for the Development of Children?s Creativity
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/9814Identifiers
Study Information System: 22585
Collections
- Kvalifikační práce [19158]
Author
Advisor
Referee
Jiroušková, Ivana
Faculty / Institute
Faculty of Education
Discipline
Education
Department
Information is unavailable
Date of defense
23. 5. 2007
Publisher
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Má bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Má bakalářská práce je zaměřena na tvořivost a hlavně na možnosti rozvoje nonverbální tvořivosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části je definována tvořivost nebo-li kreativita, je hodnocen její vývoj, etapy, úrovně, kritéria a osobnost tvůrčích lidí. Od různých autorů jsou prezentovány návody výchovy k tvořivosti, její hodnocení a také bariéry tvůrčích činností. Protože cílovou skupinou dětí mé práce jsou děti z 1. a 3. tříd základní školy je zde také charakterizován tělesný, psychický a sociální vývoj dětí mladšího školního věku. V mé práci chci pomocí tří testů (Torranceho doplňování kruhů, tvarového skládaného testu s použitím tangramu a praktickou činností s technickým materiálem) zhodnotit a porovnat úroveň nonverbální tvořivosti dětí, které navštěvují "mé" oddělení školní družiny v letošním školním roce. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)