Online bazar jako komunikát. Stylistická analýza.
On-line Secondhand as a Source of Communication. Stylistic Analysis.
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/101199Identifikátory
SIS: 186784
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Holanová, Radka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání - Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra českého jazyka
Datum obhajoby
6. 9. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Inzerát, inzerce, online bazar, online secondhand, online inzerát, elektronická komunikace, stylistická analýzaKlíčová slova (anglicky)
Listing, advertising, online bazaar, online secondhand, online listing, online communication, stylistic analysisCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLinhartová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Datum obhajoby: 24. 6. 2020The aim of this bachelor's thesis is to present a modern concept called online reputation management, which deals with ensuring the most favorable reputation of companies on the internet and thus support their positive ... -
Zkušenost školních psycholožek a psychologů s online poradenstvím
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPakhtusov, Iurii (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 16. 9. 2022This thesis explores the experiences of school psychologists with online counselling. The theoretical part has three chapters which discuss school psychology as a field of study, provide an insight into the current state ... -
Specifické psychologické fenomény online seznamování
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKretíková, Andrea (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 19. 6. 2018This bachelor thesis is focused on the cyber-psychological topic of online dating. Through international research's articles are defined specific psychological phenomena such as self- presentation and self-reflection ...