dc.contributor.advisor | Klenková, Jiřina | |
dc.creator | Hrušová, Denisa | |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T09:58:09Z | |
dc.date.available | 2020-07-09T09:58:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/118224 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | communication | en_US |
dc.subject | communication skills | en_US |
dc.subject | preschool age | en_US |
dc.subject | impaired communication ability | en_US |
dc.subject | types of impaired communication ability | en_US |
dc.subject | Framework educational programme for preschool education | en_US |
dc.subject | procedures for communicative skills development | en_US |
dc.subject | speech therapy care | en_US |
dc.subject | komunikace | cs_CZ |
dc.subject | komunikační dovednosti | cs_CZ |
dc.subject | předškolní věk | cs_CZ |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cs_CZ |
dc.subject | druhy narušené komunikační schopnosti | cs_CZ |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | postupy pro rozvoj komunikativních dovedností | cs_CZ |
dc.subject | logopedická péče | cs_CZ |
dc.title | Možnosti rozvoje komunikativních dovedností u dětí v běžné mateřské škole a v logopedické třídě | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2020 | |
dcterms.dateAccepted | 2020-06-18 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 218670 | |
dc.title.translated | Possibilities of development children's communication skills in a nursery school in logopedic class | en_US |
dc.contributor.referee | Korandová, Zuzana | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |