Zobrazit minimální záznam

Acquisition of the Holocaust theme by older school children (2nd grade elementary school)
dc.contributor.advisorJelínek, Martin
dc.creatorPetrová, Helena
dc.date.accessioned2020-07-14T09:56:15Z
dc.date.available2020-07-14T09:56:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118508
dc.description.abstractThe topic of this bachelor's work is learning of the theme holocaust by pupils of the higher school age - i. e. pupils of the second level of the ordinary basic school (ZŠ). The work is divided into two parts. The topis of the theoretical part deals with the term holocaust, its definitions from different points of view, i.e. psychology, philosophy etc. This part deals with theme holocaust from the point of view of the science field, human rights and experts opinion. It thinks about stereotypes, prejudices, prevention of risk behavior in modern society including controversial questions about negation of the holocaust. The practical part deals with knowledge and attitude to the holocaust from the beginning of the sixth class to the end of the second part of the basic school (to ninth class) in the ordinary basic school. The research contains anonymous questionnaire, which is subsequently analyzed by the mixed research method.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje osvojování tématu holokaust dětmi staršího školního věku, tj. na 2. stupni ZŠ běžného typu. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pojmem holokaust jako definicí z různých úhlů pohledu, tj. psychologie, filozofie etc. Pojednává o tématu holokaust z hlediska vědních disciplín, lidskoprávních dokumentů, odborných diskusí. Zamýšlí se nad stereotypy, předsudky, prevenci rizikového chování v současné společnosti včetně sporných otázek popírání holokaustu. Praktická část zkoumá znalosti, názory, postoje žáků k tématu holokaust na začátku (6. třída) a na konci 2. stupně (9. třída) ZŠ běžného typu. Výzkumné šetření obsahuje anonymní dotazník, který je následně analyzován metodou smíšeného výzkumu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleOsvojování tématu holokaust dětmi staršího školního věku (2. stupně ZŠ)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-23
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId211225
dc.title.translatedAcquisition of the Holocaust theme by older school children (2nd grade elementary school)en_US
dc.contributor.refereeKuchař, Pavel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje osvojování tématu holokaust dětmi staršího školního věku, tj. na 2. stupni ZŠ běžného typu. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pojmem holokaust jako definicí z různých úhlů pohledu, tj. psychologie, filozofie etc. Pojednává o tématu holokaust z hlediska vědních disciplín, lidskoprávních dokumentů, odborných diskusí. Zamýšlí se nad stereotypy, předsudky, prevenci rizikového chování v současné společnosti včetně sporných otázek popírání holokaustu. Praktická část zkoumá znalosti, názory, postoje žáků k tématu holokaust na začátku (6. třída) a na konci 2. stupně (9. třída) ZŠ běžného typu. Výzkumné šetření obsahuje anonymní dotazník, který je následně analyzován metodou smíšeného výzkumu.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of this bachelor's work is learning of the theme holocaust by pupils of the higher school age - i. e. pupils of the second level of the ordinary basic school (ZŠ). The work is divided into two parts. The topis of the theoretical part deals with the term holocaust, its definitions from different points of view, i.e. psychology, philosophy etc. This part deals with theme holocaust from the point of view of the science field, human rights and experts opinion. It thinks about stereotypes, prejudices, prevention of risk behavior in modern society including controversial questions about negation of the holocaust. The practical part deals with knowledge and attitude to the holocaust from the beginning of the sixth class to the end of the second part of the basic school (to ninth class) in the ordinary basic school. The research contains anonymous questionnaire, which is subsequently analyzed by the mixed research method.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV