Zobrazit minimální záznam

Language preparation of the child for school attendance and language skills development in the first years of school attendance
dc.contributor.advisorPišlová, Simona
dc.creatorKřížová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-05T10:53:15Z
dc.date.available2017-04-05T10:53:15Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12380
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na rozvoj jazykových dovedností u žáků prvních až třetích ročníků základních škol a týká se zejména mluvnické části jazykového vyučování. Skládá se ze tří částí, přičemž v první, teoretické části uvádím rozvoj řečových schopností u dětí v předškolním a raném školním věku. Popsala jsem zde také požadavky základních vzdělávacích programů včetně Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy na obsah jazykového vyučování. V druhé, praktické části jsem se zaměřila na zjištění, které stěžejní body mluvnické části jazykové výchovy činí žákům největší potíže, a ve třetí části jsem pro tyto problémové oblasti vypracovala soubor her a cvičení, které žákům umožňují tyto oblasti zopakovat a procvičit. Mohou být použity jak ve škole během vyučování, tak v domácím prostředí a některé z nich mohou žáci využít pro zábavu o samotě i v kolektivu.cs_CZ
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na rozvoj jazykových dovedností u žáků prvních až třetích ročníků základních škol a týká se zejména mluvnické části jazykového vyučování. Skládá se ze tří částí, přičemž v první, teoretické části uvádím rozvoj řečových schopností u dětí v předškolním a raném školním věku. Popsala jsem zde také požadavky základních vzdělávacích programů včetně Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy na obsah jazykového vyučování. V druhé, praktické části jsem se zaměřila na zjištění, které stěžejní body mluvnické části jazykové výchovy činí žákům největší potíže, a ve třetí části jsem pro tyto problémové oblasti vypracovala soubor her a cvičení, které žákům umožňují tyto oblasti zopakovat a procvičit. Mohou být použity jak ve škole během vyučování, tak v domácím prostředí a některé z nich mohou žáci využít pro zábavu o samotě i v kolektivu.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleJazyková příprava dítěte na vstup do školy a rozvoj jazykových schopností během prvních let školní docházkycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-15
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52959
dc.title.translatedLanguage preparation of the child for school attendance and language skills development in the first years of school attendanceen_US
dc.contributor.refereeJanovec, Ladislav
dc.identifier.aleph000943523
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce je zaměřena na rozvoj jazykových dovedností u žáků prvních až třetích ročníků základních škol a týká se zejména mluvnické části jazykového vyučování. Skládá se ze tří částí, přičemž v první, teoretické části uvádím rozvoj řečových schopností u dětí v předškolním a raném školním věku. Popsala jsem zde také požadavky základních vzdělávacích programů včetně Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy na obsah jazykového vyučování. V druhé, praktické části jsem se zaměřila na zjištění, které stěžejní body mluvnické části jazykové výchovy činí žákům největší potíže, a ve třetí části jsem pro tyto problémové oblasti vypracovala soubor her a cvičení, které žákům umožňují tyto oblasti zopakovat a procvičit. Mohou být použity jak ve škole během vyučování, tak v domácím prostředí a některé z nich mohou žáci využít pro zábavu o samotě i v kolektivu.cs_CZ
uk.abstract.enTato práce je zaměřena na rozvoj jazykových dovedností u žáků prvních až třetích ročníků základních škol a týká se zejména mluvnické části jazykového vyučování. Skládá se ze tří částí, přičemž v první, teoretické části uvádím rozvoj řečových schopností u dětí v předškolním a raném školním věku. Popsala jsem zde také požadavky základních vzdělávacích programů včetně Rámcového vzdělávacího programu pro základní školy na obsah jazykového vyučování. V druhé, praktické části jsem se zaměřila na zjištění, které stěžejní body mluvnické části jazykové výchovy činí žákům největší potíže, a ve třetí části jsem pro tyto problémové oblasti vypracovala soubor her a cvičení, které žákům umožňují tyto oblasti zopakovat a procvičit. Mohou být použity jak ve škole během vyučování, tak v domácím prostředí a některé z nich mohou žáci využít pro zábavu o samotě i v kolektivu.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990009435230106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV