Vyjádření množství bez použití přirozených čísel
Expressing amount without using natural numbers
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/12482Identifikátory
SIS: 52536
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pěchoučková, Šárka
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
21. 1. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Tato práce je zaměřena na pozorování heterogenní skupiny předškolních dětí v nej různějších předem vybraných situacích. Cílem pozorování je evidovat všechny formy vyjádření množství a počtu během spontánních hrových aktivit dětí, do nichž nebylo zasahováno dospělým. Práce přináší typologii (charakteristiku) vyjádření množství v této věkové skupině.
This diploma thesis is focused on observing heterogeneous group of pre-school children in different situations, which were chosen before. The aim of this observation is to note all forms of expressing quantity and figure during spontaneious activities which weren't interrupted by adults. My thesis brings typology (characteristic) of expressing quantity in this age group.