dc.contributor.advisor | Kaslová, Michaela | |
dc.creator | Štolcová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:15:46Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T11:15:46Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12482 | |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřena na pozorování heterogenní skupiny předškolních dětí v nej různějších předem vybraných situacích. Cílem pozorování je evidovat všechny formy vyjádření množství a počtu během spontánních hrových aktivit dětí, do nichž nebylo zasahováno dospělým. Práce přináší typologii (charakteristiku) vyjádření množství v této věkové skupině. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This diploma thesis is focused on observing heterogeneous group of pre-school children in different situations, which were chosen before. The aim of this observation is to note all forms of expressing quantity and figure during spontaneious activities which weren't interrupted by adults. My thesis brings typology (characteristic) of expressing quantity in this age group. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Vyjádření množství bez použití přirozených čísel | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-21 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52536 | |
dc.title.translated | Expressing amount without using natural numbers | en_US |
dc.contributor.referee | Pěchoučková, Šárka | |
dc.identifier.aleph | 000970652 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce je zaměřena na pozorování heterogenní skupiny předškolních dětí v nej různějších předem vybraných situacích. Cílem pozorování je evidovat všechny formy vyjádření množství a počtu během spontánních hrových aktivit dětí, do nichž nebylo zasahováno dospělým. Práce přináší typologii (charakteristiku) vyjádření množství v této věkové skupině. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma thesis is focused on observing heterogeneous group of pre-school children in different situations, which were chosen before. The aim of this observation is to note all forms of expressing quantity and figure during spontaneious activities which weren't interrupted by adults. My thesis brings typology (characteristic) of expressing quantity in this age group. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009706520106986 | |