Zobrazit minimální záznam

Expressing amount without using natural numbers
dc.contributor.advisorKaslová, Michaela
dc.creatorŠtolcová, Martina
dc.date.accessioned2017-04-05T11:15:46Z
dc.date.available2017-04-05T11:15:46Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12482
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na pozorování heterogenní skupiny předškolních dětí v nej různějších předem vybraných situacích. Cílem pozorování je evidovat všechny formy vyjádření množství a počtu během spontánních hrových aktivit dětí, do nichž nebylo zasahováno dospělým. Práce přináší typologii (charakteristiku) vyjádření množství v této věkové skupině.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on observing heterogeneous group of pre-school children in different situations, which were chosen before. The aim of this observation is to note all forms of expressing quantity and figure during spontaneious activities which weren't interrupted by adults. My thesis brings typology (characteristic) of expressing quantity in this age group.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyjádření množství bez použití přirozených číselcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-21
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52536
dc.title.translatedExpressing amount without using natural numbersen_US
dc.contributor.refereePěchoučková, Šárka
dc.identifier.aleph000970652
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce je zaměřena na pozorování heterogenní skupiny předškolních dětí v nej různějších předem vybraných situacích. Cílem pozorování je evidovat všechny formy vyjádření množství a počtu během spontánních hrových aktivit dětí, do nichž nebylo zasahováno dospělým. Práce přináší typologii (charakteristiku) vyjádření množství v této věkové skupině.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis is focused on observing heterogeneous group of pre-school children in different situations, which were chosen before. The aim of this observation is to note all forms of expressing quantity and figure during spontaneious activities which weren't interrupted by adults. My thesis brings typology (characteristic) of expressing quantity in this age group.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009706520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV