Marketingová strategie iniciativy Posilujeme Česko
Marketing Strategy of Initiative Posilujeme Česko
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/149179Identifikátory
SIS: 214967
Kolekce
- Kvalifikační práce [6747]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Košák Felcmanová, Alena
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studia občanského sektoru
Katedra / ústav / klinika
Program Studia občanské společnosti
Datum obhajoby
14. 9. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Diplomová práce nejprve analyzuje výchozí stav postavení a vnímání neziskového sektoru v České republice veřejností, odhaluje příčiny současné image neziskového sektoru. Následně diplomová práce analyzuje marketingové postupy, definuje základní marketingové nástroje a empiricky zkoumá přístup neziskových organizací k marketingu. Na základě těchto provedených analýz, které byly provedeny v teoretické a praktické části práci, je sestavena marketingová strategie pro iniciativu Posilujeme Česko, jejíž členy jsou neziskové organizace nejrůznějšího zaměření, typu funkcí a velikostí. Marketingová strategie je zaměřena právě na neziskové organizace iniciativy Posilujeme Česko a jejím cílem je vytvořit informační a praktický průvodce marketingem neziskových organizací, který najde své uplatnění v každodenní praxi neziskových organizací.
The diploma thesis first analyzes the initial state of the position and perception of the non-profit sector in the Czech Republic by the public, reveals the causes of the current image of the non-profit sector. Subsequently, the thesis analyzes marketing procedures, defines the basic marketing tools and empirically examines the approach of non-profit organizations to marketing. Based on these analyzes, which were performed in the theoretical and practical part of the work, a marketing strategy for the initiative Posilujeme Česko is compiled, whose members are non-profit organizations of various specializations, types of functions and sizes. The marketing strategy is focused on the non-profit organizations of the initiative Posilujeme Česko and its goal is to create an informative and practical guide to the marketing of non- profit organizations, which will find its application in the daily practice of non-profit organizations.