Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategy of Initiative Posilujeme Česko
dc.contributor.advisorMoree, Dana
dc.creatorStratílková, Žaneta
dc.date.accessioned2022-04-19T17:21:05Z
dc.date.available2022-04-19T17:21:05Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/149179
dc.description.abstractThe diploma thesis first analyzes the initial state of the position and perception of the non-profit sector in the Czech Republic by the public, reveals the causes of the current image of the non-profit sector. Subsequently, the thesis analyzes marketing procedures, defines the basic marketing tools and empirically examines the approach of non-profit organizations to marketing. Based on these analyzes, which were performed in the theoretical and practical part of the work, a marketing strategy for the initiative Posilujeme Česko is compiled, whose members are non-profit organizations of various specializations, types of functions and sizes. The marketing strategy is focused on the non-profit organizations of the initiative Posilujeme Česko and its goal is to create an informative and practical guide to the marketing of non- profit organizations, which will find its application in the daily practice of non-profit organizations.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce nejprve analyzuje výchozí stav postavení a vnímání neziskového sektoru v České republice veřejností, odhaluje příčiny současné image neziskového sektoru. Následně diplomová práce analyzuje marketingové postupy, definuje základní marketingové nástroje a empiricky zkoumá přístup neziskových organizací k marketingu. Na základě těchto provedených analýz, které byly provedeny v teoretické a praktické části práci, je sestavena marketingová strategie pro iniciativu Posilujeme Česko, jejíž členy jsou neziskové organizace nejrůznějšího zaměření, typu funkcí a velikostí. Marketingová strategie je zaměřena právě na neziskové organizace iniciativy Posilujeme Česko a jejím cílem je vytvořit informační a praktický průvodce marketingem neziskových organizací, který najde své uplatnění v každodenní praxi neziskových organizací.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleMarketingová strategie iniciativy Posilujeme Českocs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-14
dc.description.departmentProgram Studia občanské společnostics_CZ
dc.description.departmentProgramme Civil Society Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId214967
dc.title.translatedMarketing Strategy of Initiative Posilujeme Českoen_US
dc.contributor.refereeKošák Felcmanová, Alena
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStudia občanského sektorucs_CZ
thesis.degree.disciplineCivil Sector Studiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Program Studia občanské společnostics_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Programme Civil Society Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia občanského sektorucs_CZ
uk.degree-discipline.enCivil Sector Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce nejprve analyzuje výchozí stav postavení a vnímání neziskového sektoru v České republice veřejností, odhaluje příčiny současné image neziskového sektoru. Následně diplomová práce analyzuje marketingové postupy, definuje základní marketingové nástroje a empiricky zkoumá přístup neziskových organizací k marketingu. Na základě těchto provedených analýz, které byly provedeny v teoretické a praktické části práci, je sestavena marketingová strategie pro iniciativu Posilujeme Česko, jejíž členy jsou neziskové organizace nejrůznějšího zaměření, typu funkcí a velikostí. Marketingová strategie je zaměřena právě na neziskové organizace iniciativy Posilujeme Česko a jejím cílem je vytvořit informační a praktický průvodce marketingem neziskových organizací, který najde své uplatnění v každodenní praxi neziskových organizací.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis first analyzes the initial state of the position and perception of the non-profit sector in the Czech Republic by the public, reveals the causes of the current image of the non-profit sector. Subsequently, the thesis analyzes marketing procedures, defines the basic marketing tools and empirically examines the approach of non-profit organizations to marketing. Based on these analyzes, which were performed in the theoretical and practical part of the work, a marketing strategy for the initiative Posilujeme Česko is compiled, whose members are non-profit organizations of various specializations, types of functions and sizes. The marketing strategy is focused on the non-profit organizations of the initiative Posilujeme Česko and its goal is to create an informative and practical guide to the marketing of non- profit organizations, which will find its application in the daily practice of non-profit organizations.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Program Studia občanské společnostics_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV