Jazykový aspekt integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy
Language aspect of integration of immigrant children into primary schools in the Czech Republic
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15159Identifikátory
SIS: 59129
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mojžíšová, Jarmila
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
5. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Práce se zabývá jazykovým aspektem integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy. Představuje, jak je řešen systém v teorii a jakým způsobem probíhá praktická výuka češtiny jako cizího jazyka pro děti cizinců na běžných školách. Pro porovnání popisuje podobné systémy integrace v jiných zemích Evropy, ze kterých by bylo vhodné se pro zefektivnění situace v České republice nechat inspirovat.
The thesis is focused on the language aspect of integration of immigrant children from other-speaking countries into primary schools in the Czech Republic. It represents the treatment in theory and also the solution in routine. It describes similar systems of integration of other countries in Europe with woud be suitable to inspire from.