dc.contributor.advisor | Váňová, Miroslava | |
dc.creator | Švecová, Sylvie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T11:49:30Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T11:49:30Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15159 | |
dc.description.abstract | The thesis is focused on the language aspect of integration of immigrant children from other-speaking countries into primary schools in the Czech Republic. It represents the treatment in theory and also the solution in routine. It describes similar systems of integration of other countries in Europe with woud be suitable to inspire from. | en_US |
dc.description.abstract | Práce se zabývá jazykovým aspektem integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy. Představuje, jak je řešen systém v teorii a jakým způsobem probíhá praktická výuka češtiny jako cizího jazyka pro děti cizinců na běžných školách. Pro porovnání popisuje podobné systémy integrace v jiných zemích Evropy, ze kterých by bylo vhodné se pro zefektivnění situace v České republice nechat inspirovat. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Jazykový aspekt integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-05 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 59129 | |
dc.title.translated | Language aspect of integration of immigrant children into primary schools in the Czech Republic | en_US |
dc.contributor.referee | Mojžíšová, Jarmila | |
dc.identifier.aleph | 001117266 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá jazykovým aspektem integrace dětí z cizojazyčného prostředí do české školy. Představuje, jak je řešen systém v teorii a jakým způsobem probíhá praktická výuka češtiny jako cizího jazyka pro děti cizinců na běžných školách. Pro porovnání popisuje podobné systémy integrace v jiných zemích Evropy, ze kterých by bylo vhodné se pro zefektivnění situace v České republice nechat inspirovat. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis is focused on the language aspect of integration of immigrant children from other-speaking countries into primary schools in the Czech Republic. It represents the treatment in theory and also the solution in routine. It describes similar systems of integration of other countries in Europe with woud be suitable to inspire from. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011172660106986 | |