Hodnocení na 1. stupni ZŠ
Evaluation in the primary schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15303Identifikátory
SIS: 58421
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kropáčková, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
15. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce zpracovává téma Hodnocení na 1. stupni ZŠ. Diplomová práce obsahuje část teoretickou a část praktickou. Teoretická část pojednává o otázkách školního hodnocení celkově, přináší přehled o historickém vývoji školního hodnocení, ujasňuje pojem školního hodnocení - jeho podstatu, funkce, metody a formy, naznačuje modernizační trendy školního hodnocení, zvláště hodnocení slovní. Výzkum je realizován metodou dotazování žáků čtvrtých tříd základní školy, jejich učitelů a rodičů. Zjištěné názory těchto účastníků hodnocení jsou navzájem srovnávány.
This diploma thesis covers a theme Evaluation in primary schools. The diploma paper consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with the issue of school evaluation as a whole, gives an overview of its historical development and clarifies a conception of the school evaluation - its essence, functions, methods and forms; it indicates modernizing trends of the school evaluation, particularly a verbal evaluation. A survey is made by a method of asking pupils of the fourth grades in basic schools, their teachers and parents. The opinions of these participants of the survey are compared with one another.