Zobrazit minimální záznam

Specifics of advertisement language depending on the promoted product
dc.contributor.advisorHolanová, Radka
dc.creatorVlková, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-10T12:39:07Z
dc.date.available2017-04-10T12:39:07Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15373
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se pokusila analyzovat variabilitu a specifika slovní zásoby reklamního diskurzu vybraných propagačních oblastí. Kritériem, podle kterého jsem texty třídila, tedy byl propagovaný produkt. Chtěla jsem zjistit, zda a v jakých oblastech se reklamní jazyk proměňuje, případně zůstává stejný, a pokusit se o interpretaci statistických výsledků. Předpokládala jsem, že rozdíly v textech budou existovat. Chtěla jsem však například zjistit, jakého slovního druhu se budou týkat nejvíc^ a která slova budou naopak společná všem skupinám textů. Domnívám se, že práce zkoumající reklamu se v českém prostředí zatím nepokusily její jazyk zkoumat na základě statistiky a že právě tento pohled může přinést nové poznatky.en_US
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se pokusila analyzovat variabilitu a specifika slovní zásoby reklamního diskurzu vybraných propagačních oblastí. Kritériem, podle kterého jsem texty třídila, tedy byl propagovaný produkt. Chtěla jsem zjistit, zda a v jakých oblastech se reklamní jazyk proměňuje, případně zůstává stejný, a pokusit se o interpretaci statistických výsledků. Předpokládala jsem, že rozdíly v textech budou existovat. Chtěla jsem však například zjistit, jakého slovního druhu se budou týkat nejvíc^ a která slova budou naopak společná všem skupinám textů. Domnívám se, že práce zkoumající reklamu se v českém prostředí zatím nepokusily její jazyk zkoumat na základě statistiky a že právě tento pohled může přinést nové poznatky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSpecifika slovní zásoby reklam v závislosti na propagovaném produktucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-13
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58399
dc.title.translatedSpecifics of advertisement language depending on the promoted producten_US
dc.contributor.refereeJanovec, Ladislav
dc.identifier.aleph000970188
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Historyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepiscs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - dějepiscs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Historyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své diplomové práci jsem se pokusila analyzovat variabilitu a specifika slovní zásoby reklamního diskurzu vybraných propagačních oblastí. Kritériem, podle kterého jsem texty třídila, tedy byl propagovaný produkt. Chtěla jsem zjistit, zda a v jakých oblastech se reklamní jazyk proměňuje, případně zůstává stejný, a pokusit se o interpretaci statistických výsledků. Předpokládala jsem, že rozdíly v textech budou existovat. Chtěla jsem však například zjistit, jakého slovního druhu se budou týkat nejvíc^ a která slova budou naopak společná všem skupinám textů. Domnívám se, že práce zkoumající reklamu se v českém prostředí zatím nepokusily její jazyk zkoumat na základě statistiky a že právě tento pohled může přinést nové poznatky.cs_CZ
uk.abstract.enVe své diplomové práci jsem se pokusila analyzovat variabilitu a specifika slovní zásoby reklamního diskurzu vybraných propagačních oblastí. Kritériem, podle kterého jsem texty třídila, tedy byl propagovaný produkt. Chtěla jsem zjistit, zda a v jakých oblastech se reklamní jazyk proměňuje, případně zůstává stejný, a pokusit se o interpretaci statistických výsledků. Předpokládala jsem, že rozdíly v textech budou existovat. Chtěla jsem však například zjistit, jakého slovního druhu se budou týkat nejvíc^ a která slova budou naopak společná všem skupinám textů. Domnívám se, že práce zkoumající reklamu se v českém prostředí zatím nepokusily její jazyk zkoumat na základě statistiky a že právě tento pohled může přinést nové poznatky.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990009701880106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV