Nové přístupy k hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
New approaches to the primary school pupil evaluation
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15403Identifikátory
SIS: 58395
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Linková, Marie
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
15. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce má teoreticko-výzkumný charakter. Zabývá se problematikou hodnocení žáků v současných českých školách. Mapuje problémy, ale také snahy o zkvalitnění hodnocení žáků ve vzdělávacím procesu. V diplomové práci je rovněž prezentován realizovaný výzkum, jehož cílem je především zmapovat a posoudit realitu práce s hodnocením žáků na prvním stupni dvou vybraných základních škol. Předpokládám, že diplomová práce může být pro tyto školy podkladem pro zefektivnění koncepce i realizace hodnocení žáků.
The thesis has both, theoretical and research character. It focuses on the problems of a contemporary Czech school pupil evaluation. It investigates the problems as well as the efforts aiming the pupil evaluation process improvement as a part of the educational process. The thesis also presents the findings of realized research, whose purpose is to map and evaluate the pupil evaluation process at two selected research primary schools. I suppose that this thesis, especially its research part, can be a foundation of further evaluation concept and process improvement for them.