dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Kryštofová, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T12:48:19Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T12:48:19Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15405 | |
dc.description.abstract | Tématem mé diplomové práce jsou specifické rysy osobnosti nadaného dítěte. Nadání se obvykle vyjadřuje mnoha schopnostmi, např. pohybovými, uměleckými, sociálními nebo intelektovými. Tato práce se zaměřuje především na rysy dětí, které vykazují mimořádné intelektuální vlohy nebo výkony. V teoretické části reflektuji nejnovější poznatky z oblasti nadání ve světě i u nás. Na základě studia odborných publikací a časopisů shrnuji výsledky zkoumání týkající se charakteristických rysů osobnosti nadaných. Znalost osobnostních rysů této populace je základem pro adekvátní, specifickou péči, která by měla rozvíjet a podporovat jejich potenciál. | en_US |
dc.description.abstract | Tématem mé diplomové práce jsou specifické rysy osobnosti nadaného dítěte. Nadání se obvykle vyjadřuje mnoha schopnostmi, např. pohybovými, uměleckými, sociálními nebo intelektovými. Tato práce se zaměřuje především na rysy dětí, které vykazují mimořádné intelektuální vlohy nebo výkony. V teoretické části reflektuji nejnovější poznatky z oblasti nadání ve světě i u nás. Na základě studia odborných publikací a časopisů shrnuji výsledky zkoumání týkající se charakteristických rysů osobnosti nadaných. Znalost osobnostních rysů této populace je základem pro adekvátní, specifickou péči, která by měla rozvíjet a podporovat jejich potenciál. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Specifické rysy osobnosti nadaného dítěte. Jak se daří nadaným žákům v běžné škole? | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58350 | |
dc.title.translated | Specific characteristics of gifted childs | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 000980324 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tématem mé diplomové práce jsou specifické rysy osobnosti nadaného dítěte. Nadání se obvykle vyjadřuje mnoha schopnostmi, např. pohybovými, uměleckými, sociálními nebo intelektovými. Tato práce se zaměřuje především na rysy dětí, které vykazují mimořádné intelektuální vlohy nebo výkony. V teoretické části reflektuji nejnovější poznatky z oblasti nadání ve světě i u nás. Na základě studia odborných publikací a časopisů shrnuji výsledky zkoumání týkající se charakteristických rysů osobnosti nadaných. Znalost osobnostních rysů této populace je základem pro adekvátní, specifickou péči, která by měla rozvíjet a podporovat jejich potenciál. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Tématem mé diplomové práce jsou specifické rysy osobnosti nadaného dítěte. Nadání se obvykle vyjadřuje mnoha schopnostmi, např. pohybovými, uměleckými, sociálními nebo intelektovými. Tato práce se zaměřuje především na rysy dětí, které vykazují mimořádné intelektuální vlohy nebo výkony. V teoretické části reflektuji nejnovější poznatky z oblasti nadání ve světě i u nás. Na základě studia odborných publikací a časopisů shrnuji výsledky zkoumání týkající se charakteristických rysů osobnosti nadaných. Znalost osobnostních rysů této populace je základem pro adekvátní, specifickou péči, která by měla rozvíjet a podporovat jejich potenciál. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009803240106986 | |