Školní připravenost dětí pro vstup do základní školy (Pedagogická diagnostika následná intervence v MŠ)
Expected educational level of children for beginning basic school (Educational assessments and subsequent intervention in nursery school)
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15419Identifikátory
SIS: 58443
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kucharská, Anna
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
16. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce se zabývá problematikou školní připravenosti dítěte pro vstup do školy. Cílem bylo zjistit do jaké míry může včasná diagnostika a následná intervence, u sledované skupiny předškolních dětí, umožnit úspěšný vstup dítěte do základní školy. Včasné rozpoznání případných obtíží spojených s prvopočátečním učivem a s rozvojem sociálních dovedností mělo značný vliv na úspěšné zvládnutí začátku školní docházky.
This dissertation concerns the readiness of children to begin primary school. Its aim was to discover to what extent early diagnosis and subsequent intervention for a control group of pre-school children ensured a successful school start. An early diagnosis of learning difficulties and problems with social development at this age was shown to have a significant influence on the child's success in starting school.