dc.contributor.advisor | Kropáčková, Jana | |
dc.creator | Zdobinská, Vlasta | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T12:52:47Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T12:52:47Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15419 | |
dc.description.abstract | This dissertation concerns the readiness of children to begin primary school. Its aim was to discover to what extent early diagnosis and subsequent intervention for a control group of pre-school children ensured a successful school start. An early diagnosis of learning difficulties and problems with social development at this age was shown to have a significant influence on the child's success in starting school. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou školní připravenosti dítěte pro vstup do školy. Cílem bylo zjistit do jaké míry může včasná diagnostika a následná intervence, u sledované skupiny předškolních dětí, umožnit úspěšný vstup dítěte do základní školy. Včasné rozpoznání případných obtíží spojených s prvopočátečním učivem a s rozvojem sociálních dovedností mělo značný vliv na úspěšné zvládnutí začátku školní docházky. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Školní připravenost dětí pro vstup do základní školy (Pedagogická diagnostika následná intervence v MŠ) | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-16 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58443 | |
dc.title.translated | Expected educational level of children for beginning basic school (Educational assessments and subsequent intervention in nursery school) | en_US |
dc.contributor.referee | Kucharská, Anna | |
dc.identifier.aleph | 000977098 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá problematikou školní připravenosti dítěte pro vstup do školy. Cílem bylo zjistit do jaké míry může včasná diagnostika a následná intervence, u sledované skupiny předškolních dětí, umožnit úspěšný vstup dítěte do základní školy. Včasné rozpoznání případných obtíží spojených s prvopočátečním učivem a s rozvojem sociálních dovedností mělo značný vliv na úspěšné zvládnutí začátku školní docházky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This dissertation concerns the readiness of children to begin primary school. Its aim was to discover to what extent early diagnosis and subsequent intervention for a control group of pre-school children ensured a successful school start. An early diagnosis of learning difficulties and problems with social development at this age was shown to have a significant influence on the child's success in starting school. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009770980106986 | |