Bílá místa v přípravě učitelek mateřských škol
White Places in the Training of Kindergarteners
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/15420Identifikátory
SIS: 58404
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Spilková, Vladimíra
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
16. 5. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Práce analyzuje současnou situaci ve vzdělávání učitelek mateřské školy v České republice. Porovnává jednotlivé typy učitelské přípravy s ohledem na jejich vyrovnání se s požadavky profese a současným legislativním a kurikulárním rámcem předškolní pedagogiky v České republice. klíčová slova: profese, profesní standard, profesní kompetence, typy učitelské přípravy, učitelka mateřské školy, předškolní pedagogika, studijní program.
This graduation thesis analyses current situation in education of kindegartenrs in the Czech Republic. It compares separate types of techer's education with regard to kindergartener's balancing with contemporary legislative and curriculum framework of preschool education in the Czech Republic. descriptors: profession, profession standard, profession competence, types of teacher's education, kindergartener, preschool pedagogy, study programme.