Návrh marketingového plánu Vinařství Vrítil na 5 let. Návrh v době krize
Marketing plan of Winery Vratil for 5 years. Proposal in crisis
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/176811Identifikátory
SIS: 249257
Kolekce
- Kvalifikační práce [18324]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koblovský, Petr
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Marketingový plán, SWOT, sociální sítě, eshop, analýza, strategie, cíle, financeKlíčová slova (anglicky)
Marketing plan, SWOT, social sites, E-shop, analysis, strategy, goals, financeBakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu strategie. Základy uvedené v teoretické části jsou dále zpracovány do praktické části. Praktická část začíná obeznámením situace na trhu, představením společnosti a jejích milníku, na které navazuje zpracování analýz. Z analýz byly vyvozeny nejdůležitější prvky pro následnou tvorbu strategie a její implementace, kde je navržen postup pro vytváření obsahu na sociálních sítích.
The bachelor's thesis "Marketing plan of the Vrátil winery" in the theoretical part first deals with the enumeration of terms contained in the text and follows on from the theoretical part based on the study and selection of suitable literature for creating a strategy. The basics presented in the theoretical part are further elaborated into the practical part. The practical part begins with getting to know the situation on the market, introducing the company and its milestones, which is followed by the processing of analyses. From the analyses, the most important elements for the subsequent creation of the strategy and its implementation were derived, where a procedure for creating content on social networks is proposed.