Zobrazit minimální záznam

Marketing plan of Winery Vratil for 5 years. Proposal in crisis
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorVrátilová, Debora Marie
dc.date.accessioned2022-10-17T12:42:45Z
dc.date.available2022-10-17T12:42:45Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/176811
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "Marketing plan of the Vrátil winery" in the theoretical part first deals with the enumeration of terms contained in the text and follows on from the theoretical part based on the study and selection of suitable literature for creating a strategy. The basics presented in the theoretical part are further elaborated into the practical part. The practical part begins with getting to know the situation on the market, introducing the company and its milestones, which is followed by the processing of analyses. From the analyses, the most important elements for the subsequent creation of the strategy and its implementation were derived, where a procedure for creating content on social networks is proposed.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu strategie. Základy uvedené v teoretické části jsou dále zpracovány do praktické části. Praktická část začíná obeznámením situace na trhu, představením společnosti a jejích milníku, na které navazuje zpracování analýz. Z analýz byly vyvozeny nejdůležitější prvky pro následnou tvorbu strategie a její implementace, kde je navržen postup pro vytváření obsahu na sociálních sítích.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketing planen_US
dc.subjectSWOTen_US
dc.subjectsocial sitesen_US
dc.subjectE-shopen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectgoalsen_US
dc.subjectfinanceen_US
dc.subjectMarketingový pláncs_CZ
dc.subjectSWOTcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjecteshopcs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectstrategiecs_CZ
dc.subjectcílecs_CZ
dc.subjectfinancecs_CZ
dc.titleNávrh marketingového plánu Vinařství Vrítil na 5 let. Návrh v době krizecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-09-14
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId249257
dc.title.translatedMarketing plan of Winery Vratil for 5 years. Proposal in crisisen_US
dc.contributor.refereeKoblovský, Petr
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu strategie. Základy uvedené v teoretické části jsou dále zpracovány do praktické části. Praktická část začíná obeznámením situace na trhu, představením společnosti a jejích milníku, na které navazuje zpracování analýz. Z analýz byly vyvozeny nejdůležitější prvky pro následnou tvorbu strategie a její implementace, kde je navržen postup pro vytváření obsahu na sociálních sítích.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis "Marketing plan of the Vrátil winery" in the theoretical part first deals with the enumeration of terms contained in the text and follows on from the theoretical part based on the study and selection of suitable literature for creating a strategy. The basics presented in the theoretical part are further elaborated into the practical part. The practical part begins with getting to know the situation on the market, introducing the company and its milestones, which is followed by the processing of analyses. From the analyses, the most important elements for the subsequent creation of the strategy and its implementation were derived, where a procedure for creating content on social networks is proposed.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV