Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu
Research on the satisfaction of fans of a selected football club
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/178921Identifikátory
SIS: 234989
Kolekce
- Kvalifikační práce [8847]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Voráček, Josef
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 1. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanouškůKlíčová slova (anglicky)
sports marketing, quantitative research, surveying, loyalty, fan satisfactionNázev: Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita fanoušků fotbalového klubu Sparta Praha, a následně rozdělit fanoušky do segmentů podle věkových kategorií. Praktickou implikací je potom zjistit, co je pro tyto segmenty důležité, aby klub mohl předcházet jejich nespokojenosti, popř. zajistit jejich spokojenost. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Výsledky: Z provedeného výzkumu a jeho výsledků vyplívá, že jednotlivé segmenty klubu mají v určitých oblastech rezervy, které se dají využít pro zlepšení. Klíčová slova: sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanoušků
Title: Research on the satisfaction of fans of a selected football club Objectives: The aim of the bachelor's thesis is to find out the satisfaction and loyalty of the fans of the football club Sparta Prague, and then to divide the fans into segments according to age categories. The practical implication is then to find out what is important for these segments, so that the club can prevent their dissatisfaction, or to ensure their satisfaction. Methods: Quantitative research through a questionnaire was used to obtain relevant data. The survey took place electronically. Results: From the conducted research and its results, it appears that individual segments of the club have reserves in certain areas that can be used for improvement. Keywords: sports marketing, quantitative research, surveying, loyalty, fan satisfaction