Zobrazit minimální záznam

Research on the satisfaction of fans of a selected football club
dc.contributor.advisorKaprálková, Michaela
dc.creatorNavrátil, Daniel
dc.date.accessioned2023-03-22T12:16:16Z
dc.date.available2023-03-22T12:16:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/178921
dc.description.abstractNázev: Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita fanoušků fotbalového klubu Sparta Praha, a následně rozdělit fanoušky do segmentů podle věkových kategorií. Praktickou implikací je potom zjistit, co je pro tyto segmenty důležité, aby klub mohl předcházet jejich nespokojenosti, popř. zajistit jejich spokojenost. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Výsledky: Z provedeného výzkumu a jeho výsledků vyplívá, že jednotlivé segmenty klubu mají v určitých oblastech rezervy, které se dají využít pro zlepšení. Klíčová slova: sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanouškůcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Research on the satisfaction of fans of a selected football club Objectives: The aim of the bachelor's thesis is to find out the satisfaction and loyalty of the fans of the football club Sparta Prague, and then to divide the fans into segments according to age categories. The practical implication is then to find out what is important for these segments, so that the club can prevent their dissatisfaction, or to ensure their satisfaction. Methods: Quantitative research through a questionnaire was used to obtain relevant data. The survey took place electronically. Results: From the conducted research and its results, it appears that individual segments of the club have reserves in certain areas that can be used for improvement. Keywords: sports marketing, quantitative research, surveying, loyalty, fan satisfactionen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsports marketingen_US
dc.subjectquantitative researchen_US
dc.subjectsurveyingen_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectfan satisfactionen_US
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectkvantitativní výzkumcs_CZ
dc.subjectdotazovánícs_CZ
dc.subjectloajalitacs_CZ
dc.subjectspokojenost fanouškůcs_CZ
dc.titleVýzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-01-18
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId234989
dc.title.translatedResearch on the satisfaction of fans of a selected football cluben_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita fanoušků fotbalového klubu Sparta Praha, a následně rozdělit fanoušky do segmentů podle věkových kategorií. Praktickou implikací je potom zjistit, co je pro tyto segmenty důležité, aby klub mohl předcházet jejich nespokojenosti, popř. zajistit jejich spokojenost. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Výsledky: Z provedeného výzkumu a jeho výsledků vyplívá, že jednotlivé segmenty klubu mají v určitých oblastech rezervy, které se dají využít pro zlepšení. Klíčová slova: sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanouškůcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Research on the satisfaction of fans of a selected football club Objectives: The aim of the bachelor's thesis is to find out the satisfaction and loyalty of the fans of the football club Sparta Prague, and then to divide the fans into segments according to age categories. The practical implication is then to find out what is important for these segments, so that the club can prevent their dissatisfaction, or to ensure their satisfaction. Methods: Quantitative research through a questionnaire was used to obtain relevant data. The survey took place electronically. Results: From the conducted research and its results, it appears that individual segments of the club have reserves in certain areas that can be used for improvement. Keywords: sports marketing, quantitative research, surveying, loyalty, fan satisfactionen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantVoráček, Josef
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV